استودیو کپکام یکی از بزرگترین و معروفترین استودیوهای توسعه و نشر بازی در صنعت ویدیویی است. این استودیو در سال ۱۹۸۳ در ژاپن تأسیس شده و به طور گسترده در سالیان مختلف با وجود فراز و نشیبها، همواره به عنوان یکی از قطبهای دنیای بازیسازی به حساب میآید. استودیو کپکام برخی از عناوین محبوب و ...
پلتفرم استیم مملو از بازیهای متنوع و سرگرمکننده است و ژانر بازی های مبارزه ای یکی از آنهاست که دست گیمرها را در انتخاب از بین عناوین مختلف باز گذاشته. ورود به بازی مبارزهای تا حدودی نیازمند یادگیری مهارتهای خاصی است که شاید برای برخی تا حدودی سخت باشد اما به محض ورود به دنیای سریع و جذاب ...
مشتهای گره خورده، دهانهایی پر از خون و شخصیتهایی که هدفی به غیر از خرد کردن نفر مقابل خود ندارند؛ بازیهای مبارزه ای یا Fighting اوج هیجان و اکشن را در سریعترین ریتم ممکن به تصویر میکشند. کنسول پلی استیشن 4 هم به عنوان یکی از محبوبترین کنسولهای تاریخ لیست بلند بالایی از این آثار ...
در دنیای بازی های مدرن که کلی آثار متفاوت هر روزه صنعت گیم را اشباع میکند، وجود یک خط داستانی جذاب و درگیر کننده میتواند به راحتی باعث موفقیت یک عنوان شود. تعداد زیاد ژانرها باعث شده که طرفداران بازیها نیز پراکنده شده و تمرکز بر روی برخی از آنها کاری دشوار باشد. با این حال وجود یک بخش ...
داستانهای مبتنی بر کتابهای مصور در سینما بسیار محبوب هستند، بنابراین طبیعتاً در بازیهای ویدیویی نیز تلاش شده تا عناوین منحصر به فردی بر اساسشان ساخته شود. رمانهای گرافیکی و کمیک بوکها به ندرت آنطور که شایسته هستند به عنوان آثار هنری به رسمیت شناخته میشوند. با این حال این صنعت پتانسیل ...
بازی های مبارزه ای یا Fighting، بخش بزرگی از دنیای بازیهای ویدیویی را تشکیل میدهند و یکی از اصلیترین مجراهای ورود افراد عامه به این صنعت حساب میشوند. بازیهای Fighting به طور معمول روند مبارزه دو شخصیت (یا بیشتر) را به تصویر میکشند که انتقال اکشن خالص و جذاب در صدر اولویتهای آن قرار ...
دنیای ابرقهرمانی مارول که بیشتر با شخصیتهای مرد عنکبوتی، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ددپول و ولورین بین مردم مشهور است، مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرده تا به عظمت امروزی خود برسد. دنیای سینمایی مارول، که حالا بازار فیلمهای اکشن و ابرقهرمانی را کامل تصاحب کرده است؛ در اواسط دههی نود میلادی ...
سید مسعود کاظمی سه شنبه 20م مهر 1400 11,075 بازدید
پرواز کردن مانند سوپرمن، بالا رفتن از ساختمانها مثل مرد عنکبوتی، پرسهزدن در کوچههای تاریک گاتهام مثل بتمن و دویدن با سرعت نور مثل فلش آرزوهای خیلی از ما بوده و است. شب و روز در خیالات خود درحال کمک کردن به اشخاص نیازمند با قدرتهای ماورایی خود بودیم. بازیهای ویدئویی اولین جایی بود که این ...