دانلود بازی Blackwood Crossing برای کامپیوتر
دانلود بازی Blackwood Crossing برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی Blackwood Crossing برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1396 بدون دیدگاه
7,320 بازدید

دانلود بازی Blackwood Crossing برای کامپیوتر

بازی Blackwalk Crossing توسط استدیو مستقل PaperSeven که از اعضای سابق استدیو Disney Black Rock متشکل شده که سابقه کار بر روی بازی‌های تقریباً متوسطی دارند و این بازی اولین بازی استدیو جدید آن‌ها است.

داستان بازی Blackwalk Crossing توسط نویسنده بازی، The Room آقای Oliver Reid-Smith نوشته‌شده است؛ که می‌توان گفت بهترین نکته بازی است. شما در نقش اسکارلت همراه با برادر وی فین در قطاری هستید که اتفاقات مرموزی می‌افتد. شخصیت‌پردازی‌های بازی نیز تقریباً جالب و به یاد ماندنی هستند و با داستانی کاملاً احساسی و زیبا رو به رو هستید.

گیم پلی بازی را معماها و پازل‌ها تشکیل می‌دهند. پازل‌های بازی بیشتر بازی های کودکانه هستند مانند، قایم باشک (!)، مرتب کردن نقاشی‌ها به ترتیب مناسب یا جست‌وجوی اشیاهای مختلف. هر از گاهی معماها و پازل‌های بازی تکراری به نظر می‌رسند و مکانیزم های بازی پس از مدتی در کل خسته کننده و کنترل‌ها آزاردهنده می‌شوند.

یکی دیگر از بهترین نکات بازی موسیقی فوق‌العاده و به یادماندنی آن و می‌توان گفت ترکیب موسیقی بازی و داستان آن از بهترین نکته بازی هست. موسیقی بازی کاملاً با جو آن هماهنگ بوده و صداگذاری بازی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. می‌توان گفت آهنگساز این بازی کارش را واقعاً عالی انجام داده است.

گرافیک هنری بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. هرچند مشکلاتی در گرافیک فنی آن مانند تکسچر های بی‌کیفیت در بازی نسبت به بازی‌های امروزی یا کاست سین های خشک آن‌ها یافت می‌شود، اما جزئیات بازی در بعضی مواقع عالی به نظر می‌رسد.

بازی Blackwalk Crossing عنوانی جالب با داستان زیبا و موسیقی بسیار خوبی است که چوب مشکلات فنی را خورده و اگر کمی روی گرافیک و مکانیزم های گیم پلی آن کار می‌شد، قطعاً با یک شاهکار رو به رو بودیم، هر چند داستان خوب آن شما را به بازی کردن آن مجاب خواهد کرد. این بازی به تمام عاشقان این سبک پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Core i3-550 2.5ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 460 or higher with 1GB of Memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.