دانلود بازی Resident Evil 0 HD Remaster برای XBOX 360
دانلود بازی Resident Evil 0 HD Remaster برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil 0 HD Remaster برای XBOX 360

پارسی گیم 29 فروردین 1396 13 دیدگاه
14,063 بازدید

دانلود بازی Resident Evil 0 HD Remaster برای ایکس باکس 360

سری شیطان مقیم یا همانResident Evil که در ژاپن با نام “Biohazard” شناخته می‌شود، از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فرانچایز های صنعت بازی‌های ویدئوئی است که توسط شینجی میکامی افسانه‌ای خلق‌شده است. نسخه زیرو پس از نسخه اول بازی منتشر شد، ولی به داستان قبل از قسمت اول می‌پردازد. پس از رخ دادن چندین قتل مشکوک نیروهای پلیس یک تیم به نام “براوو” به حومه راکون سیتی ارسال می‌کنند، پس از اتفاقاتی که می‌افتد شما “ربکا چمبرز” یکی از اعضای تیم براوو به دنبال بیلی کوئن متهم پرونده می‌روید.

خوشبختانه داستان بازی به‌خوبی روایت می‌شود شما را تا آخر بازی همراه خود نگه خواهد داشت و قطعاً از آن لذت خواهید برد، هرچند که مشکلاتی در شخصیت‌پردازی بازی یافت می‌شود ولی قطعاً فهمیدن چگونگی به وجود آمدن ویروس T “ویروس مشهور سری رزیدنت اویل” شما را به خود جذب خواهد کرد.

در زیرو برای اولین بار در سری رزیدنت اویل کنترل 2 شخصیت را بر عهده خواهید داشت که می‌توانید در بیشتر مواقع بین آن‌ها تعویض کنید. هر کدام از شخصیت‌ها نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند. از نکات آزاردهنده گیم پلی بازی می‌توان به دوربین اعصاب‌خردکن بازی اشاره کرد.
معماهای بازی با اینکه جالب به نظر می‌رسند ولی بیشتر مواقع بسیار آزاردهنده می‌شوند و حل کردن آن‌ها بسیار سخت می‌شود و انتظار هیچ کمکی هم از بازی نباید داشته باشید، چون سرنخ‌های زیادی به شما نمی‌دهد. یکی دیگر از نکات منفی بازی هوش مصنوعی همراه شماست که در بعضی مواقع کاملاً فاجعه بار رفتار می‌کند.

در بخش گرافیک بازی به راحتی می‌توان کم‌کاری سازندگان را دید، گرافیک بازی واقعاً نسبت به نسخه سال 2002 تغییر چشم‌گیری نداشته و تغییرات به نظر می‌رسد به چند آپشن گرافیکی ساده خلاصه شده‌اند ولی نورپردازی بازی در وضع خوبی قرار دارد. گرافیک هنری بازی هم پس از 15 سال هنوز هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

موسیقی بازی بسیار عالی کارشده و کاملاً با فضای بازی هماهنگ است. در موقع لازم موسیقی آرام یا بلند می‌شود که کاملاً حس ترس را به شما انتقال می‌دهد، ولی متأسفانه صداگذاری بازی کاملاً متوسط کار شده و اگر کمی بهتر بود تأثیر به سزایی به روی بازی می‌داشت.

Resident Evil 0 HD Remaster از مشکلات زیادی رنج می‌برد، ولی اگر شما هم از طرفداران سبک بقا، وحشت و یا از طرفداران سری رزیدنت اویل هستید و بازی را تا حالا تجربه نکرده‌اید، قطعاً این بازی به شما پیشنهاد می‌شود.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 13 دیدگاه
  • Avatar

    Parham

    مهمان

    فایل ها به صورت iso هستن؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Xbox lov

    مهمان

    سلام ببخشید تعرفه نیم بهاست؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Xbox lov

      پشتیبانی

      بله

  • Avatar

    مرتضی

    مهمان

    سلام
    من این بازی رو دانلود کردم چطور میشه روی ایکس باکس 360 جی تگ شده کپی کرد من هر کار کردم بازی نمیاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      بصیر در پاسخ به مرتضی

      مهمان

      سلام دوست عزیز بعد از دانلود بازی اپلیکیشن zarchever رو دانلود میکنی روی گوشی بعد داخل اپ میشی فایلی که دانلود کردی ممکنه دو تا فایل زیپ باشه اینکه چند تا هست مهم نیست روی یکی از اونا میزنی و از حالت فشرده درش میاری یا اکسترکت میکنی بعد فایل بدست اومده رو کپی میکنی در مرحله بعد وارد فلش میشی یه پوشه به نام content ایجاد میکنی بعد داخل اون پوشه یک پوشه دیگه درست میکنی و اسمش رو میزاری 16 تا صفر 0000000000000000بعد بازی رو که کپی کردی داخل اون پوشه میریزی تمام بعد وصل میکنی به ایکس باکس بعد دکمه وسط ایکس باکس رو میزنی و گزینه پوشه رو میاری داخل اون usbرو پیدا میکنی و داخل پوشه هایی که ساختی میری و بازی رو اجرا می کنی

  • Avatar

    متین

    مهمان

    من از کجا بدونم دستگاهم جی تگه یا نه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مرتضی

    مهمان

    سلام این بازی رو چطوری روی فلش برای ایکس باکس ۳۶۰ کپی کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    fad

    مهمان

    ارکجا بفهمیم دستگاهمون jtag هست یا نه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اهورا پارسیا

    مهمان

    اگر هم بازی resident evil hd remaster برای xbox 360 رو از روی سایت حذف کردید اگر میشه قرار بدید من به این بازی نیاز دارم تو هیچ سایتی هم نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    وقتی فایل هارو با وین رار باز میکنم پیغام archive damage میده format unknownلطف کنید زود جواب بدید .خیلی ناراحت کنندست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      از أخرین نسخه وینرار استفاده کنید

  • Avatar

    کیارش

    مهمان

    سلام . ببخشید این بازی فقط برای ایکس باکس ۳۶۰ های جیتگ هست یا برای دستگاه های LT3 هم هست . چون من توی چند سایت دیگه دیده بودم نوشته بودن فقط برای دستگاه های جیتگ شده . میخواستم بدونم من که دستگاهم LT3 هستش روی دستگاه من اجرا میکنه یا نه ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      اهورا پارسیا در پاسخ به کیارش

      مهمان

      نه فقط دستگاه های jtag روی دستگاه های معمولی اجرا نمیشه