دانلود بازی Shock Tactics برای PC
دانلود بازی Shock Tactics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shock Tactics برای PC

پارسی گیم 27 فروردین 1396 2 دیدگاه
10,641 بازدید

دانلود بازی Shock Tactics برای کامپیوتر

Shock Tactics یک بازی استراتژیک تک‌نفره نوبتی است که به‌تازگی توسط EuroVideo Medien بروی استیم منتشرشده است. Shock Tactics ازلحاظ گیم پلی و تاکتیک بازی شباهت بسیار زیادی با بازی‌های شاهکار این سبک در رایانه های شخصی یعنی Civilization و Total War دارد، هرچند در بعضی از بخش‌ها دارای شخصیت خاص خود است ولی بازهم نمی‌توان از شباهت آن با آثار بالا چشم‌پوشی کرد.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شما به مأموریت در یک سیاره جدید اعزام می‌شوید و در آنجا باید رازهای آن سیاره را کشف کنید ، تکنولوژی‌های جدید ابداع کنید و نسل انسان‌ها را با ایجاد شهرها ادامه دهید . شما در این سیاره تنها نیستید و مشکلات زیادی از جمله بیگانگان و مشکلات جوی جلوی راه شما قرار دارند و باید بتوانید دشمن‌ها را با استراتژی منحصر به فرد خود از پای در آورید و بر مشکلات جوی غلبه کنید.

همان‌طور که اشاره شد Shock Tactics گیم پلی مشابه هم سبکان خود دارد اما از ویژگی‌ها خاصی نیز برخوردار است، مخصوصاً در زمینه ساخت و ارتقا ساختمان‌ها که حتی می توان گفت از هم سبکان خود نیز بهتر کار کرده است ، وجود منابع طبیعی در نقشه بازی گیم پلی Shock Tactics را بسیار اعتیاد آور کرده است ، از دیگر ویژگی‌های Shock Tactics نوبتی بودن آن است به این صورت که در بازی هر تیم مدت زمان مشخصی برای بازی دارد و پس از اتمام زمان مشخص‌شده باید منتظر بماند تا دوباره نوبت او شود، بازی‌های نوبتی شاید به اندازه بازی‌های Real Time محبوب نباشند اما طرفداران مخصوص خود را دارند.

گرافیک بازی دارای خصوصیات منحصر به فردی نیست و گرافیک کاملاً معمولی را ارائه می‌دهد، گرافیک فنی بازی فوق‌العاده است به صورتی که هیچ باگی در بازی دیده نمی‌شود و گرافیک هنری نیز برای یک بازی استراتژیک قابل قبول است. اصولا بازی‌های استراتژیک تمرکز اصلی‌شان بر روی گیم پلی و تاکتیک‌های بازی است و به گرافیک کمتر اهمیت می‌دهند. صداگذاری و موسیقی بازی نیز خوب و بسیار عالی کار شده است.

Shock Tactics یک بازی استراتژیک فوق‌العاده خوب است که تمامی ویژگی‌های خوب را از پدران خود به ارث برده اگر طرفدار بازی‌های استراتژیکی، مخصوصاً سبک نوبتی هستید به هیچ‌وجه Shock Tactics را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10 (64-bit)
Processor: Q9650 / AMD Phenom II X4 940
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX660 / Radeon 7870 / 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i7 3770 3,9 Ghz / AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX770 / R9 290 / 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    عرض سلام و خسته نباشید
    من تو گیم پلی بازی مشکل پیدا کردم . هرچه قدر روی هدف کلیک راست میکنم شلیک نمیکنه . حتی آموزش بازی رو از یوتیوب نگاه کردم ولی باز هم فرقی نداشت . ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام
      تنظیمات ماوس را ریست کنید یا اینکه خودتون تنظیم کنید