دانلود بازی Ride برای XBOX 360
دانلود بازی Ride برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Ride برای XBOX 360

پارسی گیم 27 فروردین 1396 4 دیدگاه
9,868 بازدید

دانلود بازی Ride برای ایکس باکس 360

در سال‌های اخیر شبیه‌سازهای زیادی برای موتورسواری منتشرشده و تقریباً همه آن‌ها شکست خوردند. استدیو سازنده بازی Milestone s.r.l پس از ساخت بازی‌های ریسینگ و شبیه‌سازهای فراوان باری دیگر برگشته تا آی پی جدیدی به ما معرفی کند.

در قسمت سینگل پلیر بازی به یکسری مسابقات به نام World Tour یا همان‌طور جهانی می‌پردازید. مسابقات با توجه به نوع موتور و یا قدرت آن‌ها دسته‌بندی‌شده‌اند. با بردن هر مسابقه شهرت شما افزایش می‌یابد و می‌توانید در مسابقات رده‌بالاتر بپردازید.

از بهترین نکات بازی می‌توان به وجود بیش از 100 موتور در بازی اشاره کرد که به 4 دسته: Superbikes, Supersports, Naked Bikes و Historic Bikes تقسیم می‌شوند. هندلینگ بازی نیز به خوبی طراحی‌شده و قطعاً از آن لذت خواهید برد.

در بازی شخصی‌سازی کم ولی مفیدی نیز وجود دارد که می‌توانید قطعات داخل موتور و ظاهر آن را شخصی‌سازی کنید که خوشبختانه قطعات از قیمت بالائی برخوردار نیستند و به‌راحتی می‌توانید پس از چند مسابقه قطعات خوبی بخرید و خوشبختانه قطعات به‌خوبی دسته‌بندی شده‌اند.

از نکات خوب بازی می‌توان به فیزیک آن اشاره کرد به‌عنوان مثال قبل از اینکه به پیچ‌های و گوشه‌های پیست برسید باید به سرعت و زمان پیچیدن خود فکر کنید زیرا تأثیر به سزایی روی مسابقه خواهد گذاشت که خوشبختانه تمام این‌ها در بخش آموزشی بازی توضیح داده می‌شوند.

خوشبختانه جزییات موتورها به زیبایی طراحی شده‌اند و مشکل خاصی در آن‌ها نمی‌توان یافت، طراحی‌های محیط هم با توجه به سبک بازی خوب هستند ولی نکته خاصی در بر ندارند. لودینگ های بازی نیز کمی آزاردهنده هستند و قطعاً پس از تجربه بازی با خود میگویید روی این بخش کم کاری شده است.

در بازی موسیقی خاصی نمی‌توان یافت ولی صدا گذاری موتورها به خوبی انجام شده است و زمان رانندگی قطعاً حس خوبی به شما خواهد داد ولی به کمی کار قطعاً این بخش می‌توانست کمی بهتر باشد.

Ride تقریباً بهترین بازی موتورسواری در بازار است، بازی مشکلات عمده ای دارد و به همه افراد توصیه نمی‌شود هرچند عاشقان موتور سواری باید به بازی یک شانس بدهند زیرا محتویات واقعاً زیادی در بازی وجود دارد و قطعاً از آن لذت خواهند برد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام دانلود کردم ولی در اخر فایل iso بهم تحویل نمیده باید چیکارکنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      نویسنده

      سلام علی عزیز
      آموزش رایت دیسک های بازی های ایکس باکس 360 داخل نت هست.

    • Avatar

      ali در پاسخ به ali

      مهمان

      ببخشید من نمیخوام رایت کنم ایکسباکسم جیتگه میخوام به صورت iso با iso2god تبدیل کنم با فلش انتقال بدم به ایکس باکس

    • Avatar

      mr.milad در پاسخ به ali

      مهمان

      ببین برنامه XEX رو دانلود کن بریز تو xbox (باید رو DVD رایت کنی تا کار کنه) بعد فایل بازی رو بریز تو فلش بزن به xbox برو تو برنامه XEX و rb رو بزن و بعد X رو بزن و روی usb0 کلیک کن و برو تو فایل بازی و اگر پوشه content رو نداری روی defult.xex کلیک کنی بازی اجرا میشه . اگر پوشه content رو داری Y رو میزنی و copy رو انتخاب میکنی و بعدش X رو میزنی و روی HDD1 میری و میری توی 00000000000 و بعد پوشه content بازی رو اونجا paste میکنی و بعد برمیگردی تو پوشه بازی و defult.xex رو اجرا میکنی تا بازی اجرا بشه