Piano Tiles 2
پارسی گیم

دانلود بازی Piano Tiles 2 برای اندروید 

پارسی گیم 11 آبان 1402 بدون دیدگاه
1,791 بازدید

دانلود بازی Piano Tiles 2 برای اندروید

Piano Tiles 2 که با نام Don’t Tap The White Tile 2 نیز شناخته می‌شود، یک بازی موبایلی جذاب و اعتیادآور است که هیجان سرعت و دقت را با ظرافت موسیقی ترکیب می‌کند. این بازی ساده و در عین حال جذاب که توسط Kooapps Games | Fun Arcade and Casual Action Games ساخته شده است، تجربه‌ای منحصر به فرد و چالش برانگیز را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در حالت کلاسیک، بازیکنان تلاش می‌کنند تا قبل از اینکه سه کاشی را از دست بدهند، تا جایی که می‌توانند روی کاشی‌های سیاه ضربه بزنند. بازی با پیشرفت شما سریع‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌شود و رفلکس‌ها و زمان بندی شما را آزمایش می‌کند.

گیم پلی اصلی Piano Tiles 2 ساده است: بازیکنان باید روی کاشی‌های سیاه رنگی که روی صفحه ظاهر می‌شوند ضربه بزنند و از کاشی‌های سفید اجتناب کنند. کاشی‌های سیاه به صورت عمودی تراز شده‌اند و از بالای صفحه پایین می‌آیند. هدف این است که به موقع با موسیقی پس‌زمینه به کاشی‌های سیاه ضربه بزنید و در حین پیشرفت در بازی ملودی‌های هماهنگ ایجاد کنید. با این حال، ضربه زدن روی یک کاشی سفید یا از دست دادن یک کاشی سیاه منجر به شکست خورد فوری مرحله می‌شود. هدف بازیکنان در حالت آرکید این است که اهداف خاصی را در یک زمان مشخص تکمیل کنند و قدرت‌ها و چالش‌های مختلفی را به دست بیاورند.

بازی Piano Tiles 2 دارای طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها در ژانرهای مختلف از جمله کلاسیک، پاپ و غیره است. موسیقی به تجربه همه‌جانبه می‌افزاید و به بازیکنان کمک می‌کند تا با ریتم همراه شوند و علاوه بر کسب یک گیم پلی اعتیادآور، ترانه‌ها و موزیک‌های جدیدی را هم کشف کنند و دانش موسیقایی خود را به مرور گسترده‌تر کنند. بازیکنان می‌توانند با دوستان و سایر افراد از سراسر جهان به رقابت بپردازند و در تلاش برای دستیابی به امتیازات بالا و کسب جایگاه خود در جدول امتیازات جهانی باشند. پس می‌توان از این بازی جذاب به عنوان یکی از محبوب‌ترین و خاص‌ترین آثار ژانر موزیک بر روی تلفن‌های هوشمند یاد کرد.

ویژگی‌های بازی Piano Tiles 2

  1. گیم پلی اعتیادآور
  2. کنترل‌های ساده
  3. گرافیک چشم نواز
  4. حالت‌های مختلف
  5. تابلوی امتیازات
  6. ترانه‌های فراوان

Piano Tiles 2 به دلیل سادگی، گیم پلی اعتیادآور و چالشی که برای بازیکنان ارائه می‌دهد، محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. این یک بازی است که هر کسی می‌تواند آن را برداشته و تجربه کند، اما تسلط بر آن نیاز به تمرین و دقت دارد. انواع حالت‌های بازی و انتخاب گسترده آهنگ‌ها، بازیکنان را درگیر خود نگه می‌دارد، در حالی که عناصر رقابتی و تابلوهای امتیازات جنبه اجتماعی به تجربه اضافه می‌کنند. چه یک گیمر معمولی یا یک بازیکن جدی باشید که به دنبال آزمایش رفلکس و هماهنگی خود هستید، Piano Tiles 2 چیزی برای همه ارائه می‌دهد. پس توصیه می‌کنیم دست به کار شده و سریعاً این عنوان را دانلود کنید.

بازی Piano Tiles 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Magic Pink Tiles و Dancing Road: Color Ball Run را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Piano Tiles 2 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Piano Tiles 2
Piano Tiles 2
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Cheetah Games
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 71 مگابایت
  • نسخه : v3.1.1.1202
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 71 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.