دانلود بازی Sniper Elite 4 برای پلی استیشن 4
دانلود بازی Sniper Elite 4 برای پلی استیشن 4 پارسی گیم

دانلود بازی Sniper Elite 4 برای PS4

پارسی گیم 30 بهمن 1395 5 دیدگاه
12,430 بازدید

دانلود بازی Sniper Elite 4 برای پلی استیشن 4

Sniper Elite 4 توسط شرکت Rebellion برای PC تولید و منتشرشده است. این بار در سری چهارم بازی تک‌تیرانداز اتفاقات بازی دریکی از بهترین کشورهای دنیا یعنی ایتالیا به وقوع می‌پیوندد. بازی Sniper Elite 4 دنباله سری سوم این بازی است. به قطع می‌توان گفت این بازی جذاب از سری دوم خود به نحوی می‌توان گفت در سبک اکشن و در مقایسه با عنوان قبلی خود از هر لحاظ معجزه‌ای بود. در سری دوم بازی همه‌ی بازی دستخوش تغییر شده بود گرافیک عالی و مراحل زیبا که حس واقعی حضور در جنگ را برای گیمر تلقی می‌کند. در این سری از بازی بار دیگر شما در نقش بهترین تک‌تیرانداز جنگ جهانی دوم یعنی کارل قرار می‌گیرید. داستان بازی یک سال پس از وقایع نسخه قبلی رخ می‌دهد و با توجه به اطلاعاتی که از بازی منتشرشده بخش اعظمی از بازی در آلمان و ایتالیا خواهد بود که روایت گر دوران پرآشوب فاشیستی خواهد بود. سفر شما به ایتالیای 1943 است زیرا قرار است در «کشور زیبایی‌ها» به مبارزه با فاشیست‌ها بپردازد و به حزب مقاومت ایتالیا کمک کنید تا در جنگ جهانی دوم، فاشیسم را در کشور خود از بین ببرند.

بازی همچنان تم مخفی‌کاری خود را حفظ کرده و در بازی باید برای پیش برد بهتر مراحل کارهایتان را بی سروصدا انجام دهید، سیستم اشعه ایکس همچنان در بازی قرار داشته زمانی که پلیر دشمنی را از فواصل بسیار زیاد توسط سلاحش مورد هدف قرار می‌دهد، سیستم X-Ray فعال خواهد شد که در آن لحظه دوربین بازی مسیر حرکت گلوله شلیک‌شده از دهانه سلاح تا نقطه مورد هدف را به نمایش می‌گذارد. در هنگام اصابت گلوله به بدن دشمنان، تمامی صحنه‌های بازی به حالت آهسته درآمده و اندام‌های داخلی بدن، استخوان‌ها و نحوه تکه‌تکه شدن آن به‌وضوح نشان داده خواهد شد. این سیستم دچار تغییرات عمده دیگری نیز شده است تا بتواند صحنه‌های کشتار توسط گلوله‌های انفجاری، سرنیزه و خفه کردن را همانند نمونه قبلی به تصویر کشد و همچنین سیستم امتیازدهی همانند سابق خواهد بود، بازی از هوش مصنوعی بسیار عالی برخوردار است. هوش مصنوعی بازی به طرز باورنکردنی بهبودیافته است به‌طوری‌که دشمنان می‌توانند در هرلحظه با توجه به تصمیمات شما، عکس‌العمل‌های مختلفی از خود نشان دهند.

زمانی که یکی از افراد دشمن کشته و جسدش ناپدید می‌شود، سایر کاراکترهای بازی متوجه جای خالی او شده و شروع به خبر دادن به یکدیگر و پیدا کردن آن شخص موردنظر می‌کنند که در همین لحظه یک اشتباه می‌تواند کار شما را به پایان رساند و همین‌طور بازی این اجازه را به شما می‌دهد تا از اجساد به‌عنوان تله‌های انفجاری استفاده نمایید. نقشه‌های موجود در این بازی به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از Sniper Elite 3 هستند و همین مسئله باعث شده تا پلیر آزادی عمل بیشتری نسبت به قبل داشته باشد و همچنین طراحی انیمیشن‌ها بسیار خوب صورت گرفته است. سال 2005 بود که اولین نسخه از سری Sniper Elite روانه بازار شد و در همان ابتدای راه توانست علاوه بر کسب جوایز مختلف، نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب نماید. همین مسئله باعث شد تا انگیزه‌ای در وجود کمپانی سازنده برای انتشار نسخه‌های موفق‌تر، دمیده شود. همانند نسخه‌های پیشین، توسعه این بازی را کمپانی Rebellion Developments برعهده‌گرفته است. طبق گفته بنیان‌گذار ارشد Rebellion، این بازی برای عاشقان سبک شوتر و تک تیراندازی طراحی شده است. تیم توسعه‌دهنده بازی سعی کرده است تا اندازه و مقیاس نقشه‌ها و سطوح دشواری بازی را گسترش دهد تا پلیر مأموریت‌هایی با تایم زمانی بیشتر را تجربه کند.

اگر شما نیز علاقه‌مند به سری بازی‌های اکشن و تیراندازی هستید این بازی پیشنهاد خوبی برای شما است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 30 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    ببخشید اسنایپر 4 برای پلیستیشن 3 کی میاد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    armand

    مهمان

    با سلام ببخشید حجم ای فایل ها با آپدیت میشه 38 گیگ اما رو کنسول می نویسه 41 گیگ و اصلا جلو نمیره چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    سلام و ممنون از خدمات پارسی گیم سوال داشتم من الان بازی رو از خریدم و اومده تو لیست دانلود کنسولم ولی چجوری بدونم اپدیت که شما گذاشتیدبه بازیم میخوره و براش اپدیت جدیدی نیومده ؟ چون psx فقط لینک دیتا بازی رو میده و من اطمینان دارم که از سایت شما طبق همون کد دیتا که داده درست دانلود میکنم ولی برا اپدیت چیکار کنم ایا این اپدیت اخرینه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohamad

      پشتیبانی

      سلام
      بله اخرین اپدیته

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام سال نو مبارک چرا ابدیت نمیزارید

    پاسخ دهید