دانلود بازی Asphalt 8
پارسی گیم

دانلود بازی Asphalt 8 برای اندروید

پارسی گیم 8 اسفند 1402 بدون دیدگاه
14,099 بازدید

دانلود بازی آسفالت 8 برای کامپیوتر

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بازی‌های موبایلی امروزه تا این حد دارای محبوبیت هستند به واسطه تلاش‌های بی نظیر استودیوی Gameloft است. این کمپانی با فرنچایزهای باکیفیت و فوق‌العاده‌ای که توسعه داده، موفق شد تا نامش را به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های این صنعت ثبت کند. فرنچایز Asphalt و بازی جدیدش Asphalt 8 از مهم‌ترین آثار این کمپانی است.

سریع‌تر و خشن‌تر از قبل

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بازی Asphalt 8 را از سایر آثار هم سبک خود و حتی بازی‌های قبلی سری Asphalt متمایز کرده است، تنوع بالای ماشین‌ها و زمین‌های مسابقه‌اش است. این بازی ده‌ها خودروی توانا و بی نظیر را درون خود جای داده که تمامی آن‌ها قابل شخصی سازی هستند و می‌توانید با برنده شدن مسابقات مختلف به مرور آن‌ها را بخرید و جمع کنید.

زیبا، خیره کننده و درخشان

یکی از چیزهایی که باعث می‌شود گیمرها به سوی یک بازی موبایلی ماشین سواری جذب شوند، گرافیک بالای آن است. خوشبختانه کمپانی سازنده Asphalt 8 در این زمینه کم کاری نکرده و یکی از خیره کننده‌ترین گرافیک‌هایی که تابه‌حال در موبایل مشاهده شده را در اختیار ما قرار داده‌اند. تمامی ماشین‌ها و محیط‌های بازی با بالاترین و دقیق‌ترین جزئیات ممکن طراحی شده‌اند.

فراتر از تصورات هر گیمر

دقت در جزئیات فقط شامل حال گرافیک بازی Asphalt 8 نشده و در نکات تکنیکی مانند نورپردازی و تخریب ماشین‌ها نیز شاهد پرداختی دقیق و بی نظیر هستیم. کنترل‌های بازی Asphalt 8 به شدت بهینه بوده و نقصی درونشان وجود ندارد. موسیقی‌های هیجان‌انگیز در تمام طول مسابقه شما را هیجان زده نگه داشته و آدرنالین را در خونتان بالا نگه خواهند داشت.

بهترین بازی ماشینی موبایلی

Asphalt 8 از حالت مولتی پلیری بهره‌مند بوده که به شما اجازه مسابقه دادن با تمامی دنیا را می‌دهد. دیگر نیازی نیست تا نگران به رخ کشیدن توانایی‌های ماشین سواری خود باشید؛ زیرا همین حالا می‌توانید بازی Asphalt 8 را دانلود کرده و به همراه دوستان خود، یک سری از نفس گیرترین و حماسی‌ترین مسابقات ماشین سواری دنیا را در موبایل خود تجربه کنید.

ویژگی‌های بازی Asphalt 8

  1. انواع ماشین‌های مسابقه‌ای معروف
  2. تنوع بالای مراحل و محیط‌های مسابقه
  3. قابلیت مولتی پلیر و مسابقات رقابتی
  4. گرافیک خیره کننده و واقع‌گرایانه
  5. بیش از 100 میلیون گیمر فعال
  6. قابلیت شخصیت سازی تمام ماشین‌ها

بازی اندروید Asphalt 8 عنوانی در سبک اتومبیل رانی و مسابقه‌ای است که با گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده توانسته هر کسی را مجذوب خود کند. تنوع بالای ماشین‌ها، زمین‌های مسابقه، حالت مولتی پلیر و کلی ویژگی مختلف دیگر، باعث شده تا Asphalt 8 یکی از مهم‌ترین بازی‌های ماشینی موبایلی حال حاضر باشد.

بازی Asphalt 8 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Real Racing 3 و F1 Mobile Racing را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Asphalt 8 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Asphalt-8
Asphalt 8: Airborne
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Gameloft
  • نسخه : v7.6.0i
  • سبک : مسابقه ای
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 7+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 170 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 14 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

آموزش نصب و اجرای بازی :

  1. فایل دیتا را دریافت و نصب کنید.
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.