Candy Crush Saga
پارسی گیم

دانلود بازی Candy Crush Saga برای اندروید

پارسی گیم 18 آبان 1402 1 دیدگاه
3,081 بازدید

دانلود بازی Candy Crush Saga برای اندروید

بازی‌های که بتوانند همه سلیقه‌ها را دربر گیرند قطعاً به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهند کرد. بازی اندروید Candy Crush Saga نیز از دسته همین بازی‌هاست. در دسته بندی‌ها می‌توان آن را زیر گروه بازی‌های پازلی و سرگرم کننده دانست. بازی‌های پازلی به دلیل داشتن مراحل بسیار و همچنین گرافیک رنگارنگ می‌توانند هر کسی در هر سنی را پای خود میخکوب کرده و برای ساعت‌ها درگیر نمایند. بازی اندروید Candy Crush Saga را اولین بار استدیوی بازی سازی King در سال 2012 میلادی در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرد.

پس آنکه از این بازی استقبال بی نظیری شد استدیو تصمیم بر آن گرفت تا نسخه‌ای نیز برای اسمارت فون های همراه تهیه و در مارکت های مختلف منتشر نماید. اگر بخواهیم دسته بندی درستی برای این بازی در نظر بگیریم کژوال یا Casual (کسانی که گیم را به صورت جدی دنبال نمی‌کنند و فقط به عنوان تفریح آن را انجام می‌دهند) خواهد بود. در این دسته بازی توانسته است تا از بازی‌های هم رده خود پیشی گرفته و در صدر جدول بیشترین دانلود شده‌ها قرار بگیرد.

گرافیک جذاب و رنگارنگ

به دلیل آنکه بازی در مورد کارخانه شکلات سازی ساخته شده است پس دارای محیطی رنگارنگ و جذاب خواهد بود. هر مرحله تشکیل شده از پازل‌های رنگارنگ که از شکلات‌های خوشمزه و خوش فرم تشکیل شده‌اند. ساده‌ترین کنترلر ها را در این بازی مشاهده خواهید کرد. هر مرحله که پازلی خوشمزه و جذاب در جلوی شما ظاهر می‌شود فقط کافی است تا شکلات‌های هم رنگ و هم شکل را در کنار هم صف داده تا از آن شما شوند و امتیاز کسب کنید. موسیقی زمینه به همراه صدای جابه جایی و همچنین از بین رفتن شکلات‌ها توانسته هیجان و جذابیت بازی را دوچندان کند. هر مرحله موسیقی مخصوص به خود را خواهد داشت.

همه انچه که باید در مورد بازی Candy Crush Saga بدانیم

شاید فکر می‌کنید این بازی دارای داستان نیست اما در اشتباه هستید چرا که استدیوی سازنده با قرار دادن شخصیت‌های در خور بازی داستانی جذاب را برای شما روایت خواهد کرد. بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر بخش نیز دارای تعدادی زیر مجموعه برای حل کردن خواهد بود. در هر مرحله باید به هدف خاصی دست پیدا کرده تا بتوانید به مراحل بالاتر سعود کنید. در یاد داشته باشید که هر مرحله استراتژی خاص خود را داشته و باید دقت داشته باشید مثلاً در مرحله‌ای به شما تعداد حرکت محدودی داده خواهد شد و یا در مرحله‌ای دیگر زمان مشخصی برای حل پازل خواهید داشت.

در پایان هر مرحله بنا به امتیازی که به دست می‌آورید، یک، دو یا سه ستاره به شما تعلق می‌گیرد که فقط جنبه تزیینی دارند و تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کنند. هر چه پیش می‌روید بازی سخت و سخت‌تر خواهد شد و چالش‌های جدیدی را پیش روی شما ظاهر خواهد کرد. بهتر است بدانید که در اول بازی شما با 5 جان مراحل را آغاز خواهید کرد و اگر نتوانید مرحله‌ای را به اتمام برسانید، یکی از جان‌های شما کم خواهد شد. اگر 5 جان شما به اتمام رسید باید مدت زمانی را صبر کرد تا آن‌ها پر شوند.

ویژگی های کلیدی بازی Candy Crush Saga

  1. وجود بیش از 400 مرحله جذاب
  2. پازل های مختلف و رنگارنگ
  3. ابزار های کمکی برای حل چالش ها
  4. امکان بازی به صورت آنلاین با دوستان
  5. اشتراک گذاری امتیازات با دوستان
  6. صداگذاری ویژه و جذاب
  7. گرافیک رنگارنگ و چشم نواز

بازی Candy Crush Saga هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Garden Mania 2 و Jewel Legacy را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Candy Crush Saga برای اندروید  با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Candy Crush Saga
Candy Crush Saga
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: King
  • سیستم عامل: اندروید
  • نسخه : v1.265.1.1
  • سبک: سرگرم کننده
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 80 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Candy Crush Saga با ترافیک نیم بها همراه است ؟

بله - علاوه بر بازی Candy Crush Saga شما می توانید تمام بازی های موجود را با ترافیک نیم بها دانلود کنید

۱
بازی Candy Crush Saga دارای نسخه مود است ؟

بله - بازی Candy Crush Saga دارای نسخه مود یا بی نهایت است

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    نوروزابراهیم پور

    مهمان