مرتضی بحرینی

دانلود بازی Modern Combat 5 برای اندروید

مرتضی بحرینی 25 بهمن 1402 بدون دیدگاه
7,670 بازدید

دانلود بازی Modern Combat 5 برای اندروید

در میان بازی‌های شوتر مولتی پلیر آنلاین اندرویدی نام یک سری بیش از دیگران خودنمایی می‌کند. نام Modern Combat تاکنون بر روی 4 بازی دیگر قرار داده شده که هرکدام توانسته‌اند با سبک و سیاق خاص خود افراد بسیاری را مجذوب و همراه سازند. در هر سری شاهد تکامل بیشتر و بیشتر گیم پلی بوده‌ایم تا جدیدترین نسخه که یکی از شاهکارهای سبک شوتر به‌حساب می‌آید.

پادشاه شوترهای موبایلی

Modern Combat 5 محصول کمپانی بزرگ و غول‌آسای Gameloft بوده و این شرکت تمام تلاش خود را کرد تا یکی از خاص‌ و جالب‌ترین مکانیک‌های گیم‌پلی شوتر را درون یک بازی موبایلی پیاده سازی کند. علاوه بر آن، Modern Combat 5 از نظر گرافیکی نیز یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی چند سال اخیر است. واقع‌گرایانه بودن کلمه کلیدی این بازی بی نظیر است.

هیجان و لذتی بی پایان

گیم پلی Modern Combat 5 تمام ویژگی‌های مثبت و بی نظیری که از بازی شوتر مولتی پلیر عالی در نظر دارید را درون خود جای داده است. یک تیم 4 الی 9 نفره تشکیل دهید و مبارزات و مهارت‌های رقابتی خود را به دیگر رقیبان نشان دهید. خوشبختانه بازی آیتم و تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار بازیکنان برای انجام یک مبارزه پر از هیاهو و هیجان خالص ارائه می‌کند.

نبردی حماسی و به‌یادماندنی

در کنار بخش تک‌نفره شاهد بخش چندنفره نیز خواهیم بود. جایی که می‌توانید به همراه دوستان مراحل را پشت سر گذاشته و یا رودرروی هم مبارزه کنید. کل بازی در شش بخش تعریف شده است. هر بخش دارای چالش و مأموریت‌های مخصوصی خواهد بود. با پشت سر گذاشتن هر مأموریت می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی را آزادکرده و در مأموریت‌های پیشه رو استفاده کنید.

کنترل ساده و بهینه

بازی‌های اکشن و اول‌شخص را به‌سادگی نمی‌توان در اسمارت‌فون‌های لمسی تجربه کرد، مگر آنکه به این کار عادت کرده باشید. اما کنترلرهای این بازی به صورتی ساخته شده‌اند که بتوانید با گذراندن چند مأموریت به آن عادت کرده و به‌راحتی مأموریت‌های پیشرو را با لذت انجام دهید. موزیک بازی متناسب با موقعیت‌های مختلف تغییر خواهد کرد و در مکان‌های مورد نیاز اکشن‌تر نیز می‌شود.

ویژگی‌های بازی Modern Combat 5

  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. سلاح‌های قوی و کشنده
  3. مأموریت‌های سخت و نفس گیر
  4. مکان‌های متنوع برای انجام مأموریت
  5. بازی به صورت چند نفره
  6. گرافیک بی نظیر و چشم نواز

بازی Modern Combat 5 شاهکاری در زمینه عناوین شوتر اول شخص موبایلی است. این بازی با تنوع بالای گیم پلی، کنترل‌های بهینه و گرافیک خارق‌العاده‌اش، موفق شده تا میلیون‌ها نفر را در سراسر دنیا سرگرم کند. اگر از عاشقان بازی‌های شوتر اول شخص هستید، به هیچ وجه تجربه این شاهکار را از دست ندهید.

بازی Modern Combat 5 هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Modern Combat Versus  و N.O.V.A. Legacy  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Modern Combat 5 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Modern Combat 5
Modern Combat 5: Blackout
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Gameloft
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v5.9.3a
  • سیستم عامل: اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 52 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.8 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید و اجرا کنید.

توجه: دیتا بازی حدود 1 گیگابایت می باشد که باید از طریق خود بازی دانلود شود!

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.