پارسی گیم

دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید

پارسی گیم 8 اسفند 1402 بدون دیدگاه
8,200 بازدید

دانلود بازی پرندگان خشمگین 2 برای اندروید

با شنیدن و یا دیدن نام استدیو بازی سازی Rovio همه‌ی ما یاد سری بازی‌های پرندگان خشمگین که سال‌هاست برای اسمارت فون‌های مختلف ساخته می‌شود خواهیم افتاد. چندین نسخه فرعی برای این سری ساخته‌ شده است که پس از ساخته شدن دنباله‌ای مستقیم برای نسخه اول طبیعی به نظر می‌رسد. این اتفاق به تازگی در قالب بازی Angry Birds 2 رخ داده است.

دنباله ای بزرگ و شایسته

در Angry Birds 2 نیز شاهد جنگ و جدال بین خوک‌های بدجنس و پرندگان خشمگین خواهیم بود. تفاوتی که در این ورژن از بازی احساس خواهید کرد ویژگی‌های جدید در هر مرحله و پرندگان جنگده‌ای که دارای قدرت‌های ویژه‌ای هستند. همینطور تنوع بالایی که در طراحی مراحل Angry Birds 2 به کار رفته، این بازی را چند سطح از سایر بازی‌های موبایل متمایز کرده است.

همان حس و حال قدیمی

تکنیک‌های جالبی در این بازی به کار رفته‌اند که Angry Birds 2 را تبدیل به یکی از شایسته‌ترین دنباله‌های صنعت گیم کرده‌اند؛ گرافیک خیره کننده و پیشرفته یکی از این مثال‌ها است. همچنین در بازی Angry birds 2 شما می‌توانید به انتخاب خود پرندگان مورد استفاده در مراحل را شخصی سازی کرده و استراتژی خاص مراحل را به پایان برسانید.

حالت های جدید گیم پلی

با دانلود بازی Angry Birds 2 می‌توانید به بخش جدیدی که با نام Arena به بازی افزوده شده است، دسترسی داشته باشید. می‌‌توان گفت این بخش به گونه‌ای نقش حالت چند نفره را ایفا می‌کند. در این بخش طی مراحل بی پایان با پرنده‌های شخصی سازی شده خود بازی کرده و زمانیکه پرنده‌هایتان به پایان رسید، بازی نیز تمام شده و امتیازتان با دیگر بازیکنان مقایسه خواهد شد.

ماجرای بی پایان پرنده های خشمگین

بازی Angry Birds 2 در کنار چندین بازی فرعی دیگر از سری Angry Birds منتشر شده و توانسته نام این فرنچایز افسانه‌ای را برای چند سال دیگر زنده نگه دارد. اگر از قدیم از عاشقان پرندگان خشمگین و ماجراهای دیوانه وارشان هستید، پس تجربه Angry Birds 2 نیز می‌تواند همان حس و حال همیشگی را برایتان زنده کرده و ساعت‌ها شما را درگیر خود کند.

ویژگی‌های بازی Angry Birds 2

  1. دنباله‌ای فوق العاده برای بازی اول
  2. گرافیکی خیره کننده و بروز
  3. مراحل بی‌نظیر و متنوع
  4. حالت‌های جدید گیم پلی
  5. میلیون‌ها مخاطب در دنیا
  6. حضور پرندگان جدید و قدیمی

بازی Angry Birds 2 دنباله‌ای برای بازی موفق Angry Birds است که این روزها تبدیل به یکی از نام دارترین بازی‌های موبایلی دنیا شده است. این بازی المان‌های گیم پلی تازه‌ای را به سری معرفی کرده و همچنین با تنوع بالای مراحلش، شما را برای ساعت‌ها درگیر خود می‌کند؛ پس تجربه این بازی فوق العاده را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Angry Birds 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Angry Birds Journey و Angry Birds Friends را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Angry Birds 2 برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Angry Birds 2
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Rovio Entertainment Ltd
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v3.20.0
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 200 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

دیتا بازی را دانلود و از حالت فشرده خارج سازید و سپس پوشه به دست آمده را در مسیر Android/obb قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.