دانلود بازی Need for Speed برای PS4, دانلود بازی Need for Speed برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4,دانلود دیتای بازی Need for Speed
دانلود بازی Need for Speed برای PS4, دانلود بازی Need for Speed برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4,دانلود دیتای بازی Need for Speed پارسی گیم

دانلود بازی Need for Speed برای PS4

پارسی گیم 19 دی 1395 8 دیدگاه
13,100 بازدید

دانلود بازی Need for Speed برای پلی استیشن 4

پس از یک سال غیبت یکی از بزرگ‌ترین سری بازی‌های ریسینگ تاریخ، بالاخره شاهد بازگشت Need for Speed در قالب ریبوت بودیم. تصمیمی که الکترونیک آرتز برای ساخت این سری از نو لحاظ کرد؛ اما آیا این شرکت در این موضوع موفق عمل کرده است؟ وظیفه ساخت این بازی مانند دو نسخه پیشینش، بر عهده استدیو Ghost Games بوده است و باید گفت که سرعتشان در بازسازی المان‌های تاریخ‌مصرف گذشته نید فور اسپید تحسین‌برانگیز بوده است.

داستان بازی در مورد 5 شخصیت مختلف است که در قالب گروهی از راننده‌های حرفه‌ای برای جلب‌توجه 5 راننده حرفه‌ای خیابانی دیگر که هرکدام بر اساس شخصیت‌هایشان در دنیای واقعی ساخته‌وپرداخته شده‌اند، فعالیت دارند. هرکدام از این پنج راننده در دنیای واقعی از مهارت‌های خاصی برخوردارند و وظیفه گیمر انجام حرکات مختلف برای جلب‌توجه آن‌ها است.

عناصر رانندگی بازی به 5 شکل مختلف سرعت، شخصی‌سازی، استایل، تجربه گروهی و قانون‌شکنی تقسیم‌شده است. گیمر با انجام حرفه‌ای این موارد، می‌تواند لول کاراکتر اصلی را در بازی ارتقا دهد و در پی این جواز حضور در مسابقات مختلف را دریافت کند.

در طول روند بازی، روایت داستان و ارتباط بین شخصیت‌ها به‌صورت میان‌پرده‌های فول موشن صورت می‌گیرد، به‌جز این شخصی‌سازی تمامی اتومبیل‌ها به‌صورت سینماتیک و لایو اکشن هستند که در پی این شاهد تجربه بصری بی‌نظیری در بسیاری از مقاطع بازی بودیم.

علی‌رغم کیفیت فوق‌العاده میان‌پرده‌ها، ضعف‌های داستانی بازی سبب شدند تا ارتباط با کاراکترهای بازی بیش‌ازپیش سخت شود، این موضوع از ابتدای بازی تأثیر بسزایی نیز در گیم پلی بازی دارد. بازی برای ارتباط هرچه بهتر با کاراکترهای مختلف چالش‌ها و مسابقات بسیاری را در نظر گرفته که با عبور از هر یک از آن‌ها، به مراحل حرفه‌ای‌تر راه می‌یابید.

متأسفانه مراحل مختلف بازی از هدف خاصی بهره نمی‌برند و تنها به کارهایی چون دریفت کشیدن و رسیدن به مقصدهای خاص محدود می‌شوند. گیمر صرفا از نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌رود، کات سین تماشا می‌کند، از چالش خواسته عبور می‌شود و این چرخه، دائماً تکرار می‌شود.

البته خوشبختانه بهره‌گیری از شخصیت‌های واقعی Magnus Walker، Akira Nakai، Risky Devil، Ken Block و Shinichi Morohoshi درروند داستان، جذابیت زیادی به مسابقات بخشیده و هیجان مراحل در اواخر بازی به اوج خود می‌رسد. این شخصیت‌ها در بسیاری از کات سین‌های بازی حضور دارند و در برخی مواقع شاهد واکنششان نسبت به برد یا باخت گیمر هستیم.

هوش مصنوعی در این بازی به بدترین شکل ممکن کارشده است و در بسیاری از مقاطع بازی مثل همکاری‌های گروهی چیزی فراتر از ضعیف را ارائه می‌دهد و با اهداف بازی هم‌خوانی ندارد. از طرفی دیگر Ghost Games ایده‌های نسبتاً جدیدی را در بازی پیاده کرده است که متأسفانه هیچ‌یک از آن‌ها آن‌چنان‌که باید جذابیت ندارند.

یکی دیگر از سیاست‌های ناکارآمد و ناخوشایند Electronic Arts در این بازی، در قبال آنلاین بودن گیمر بود. الکترونیک آرتز از تمام بازیکنان خواسته که به‌صورت همیشگی هنگام تجربه بازی به اینترنت متصل باشند و این خود دردسرساز است. البته خوشبختانه سرورهای الکترونیک آرتز همیشه از کیفیت خوبی برخوردار بودند و اتصال به آن‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت می‌گیرد.

محیط بازی کاملاً Open world است و از وسعت فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. به لطف دستاوردهای فنی موتور فراست بایت 3 شاهد نورپردازی فوق‌العاده، با محیطی زیبا و چشم نوازد بودیم که می‌توانستند هر گیمری را در خود غرق کنند. سیستم تغییرات آب و هوایی نیز به‌خصوص باران به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر کارشده است. طراحی عناصر مختلف گرافیکی بازی نیز به زیبایی صورت گرفته و شاهد جزئیات فوق‌العاده‌ای در مکان‌های مختلف بازی هستیم.

گوست گیمز در این بازی تغییرات مثبت بسیاری را ایجاد کرد و مطمئناً با ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش تجربه فوق‌العاده‌ای را برای مخاطبان دوآتشه‌اش به ارمغان می‌آورد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 18.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    Alex

    مهمان

    بازی هکی هست؟ یا قانونی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Alex

      پشتیبانی

      نسخه هکی نیست

  • Avatar

    Zare

    مهمان

    سلام به شما بازی برای pc هم هست
    لطفا برای pc هم قرار بدین.با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohsen

    مهمان

    سلام.بعد از دانلود چطور ابن فایل هارو به پی اس فور انتقال بدم و چطور بازی رو اجرا کنم .میشه توضیح کامل بدین .ممنون.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mehran

    مهمان

    ریجن 3 نداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohammadmoharami`

    مهمان

    عزیز خسته نباشید ریجن2 پارت 20 مشکل داره زحمت میکشین رفع کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohammadmoharami`

      نویسنده

      سلام عزیز
      مشکل حل شد ممنون از گزارشتون