پارسی گیم

دانلود بازی Star Wars Battlefront برای PS4

پارسی گیم 21 آذر 1395 بدون دیدگاه
4,651 بازدید

دانلود بازی Star Wars Battlefront برای پلی استیشن 4

بالاخره پس از دو سال و نیم انتظار، جدیدترین نسخه سری بازی‌های اقتباسی جنگ ستارگان تحت عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد. اما آیا این بازی توانست انتظارات را برآورده و عطش خیل عظیمی از طرفداران را فروکش کند؟ با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سال 2015 را می‌توان سال درخشش جنگ ستارگان نامید، در ابتدا فیلم Star Wars: The Force Awakens، سپس نسخه جدید این سری از بازی‌ها بیش‌ازپیش طرفداران را نسبت به نیمه دوم امسال خوش‌بین کردند. این بازی برای اولین بار در نمایشگاه E3 سال 2013 معرفی شد و Electronic Arts توانست از همان ابتدا نام این عنوان را بر سر زبان‌ها بیندازد. از آن زمان به بعد، این بازی پای ثابت مراسم‌های مختلف الکترونیک آرتز شد و معمولاً در تمام مراسم‌های این شرکت شاهد نمایش‌هایی از این عنوان بودیم. سال گذشته بود که نسخه بتا این عنوان منتشر شد، و اتفاقاً با بازخوردهای فوق‌العاده‌ای از سوی گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد، این بازی توانست رکورد 9 میلیون بار دریافت از سوی کاربران را بشکند و تبدیل به بزرگ‌ترین بازی بتای تاریخ شرکت الکترونیک آرتز بشود. این عوامل باعث شدند انتظارات گیمر ها از این بازی بسیار بالا برود، از طرفی دیگر نیز الکترونیک آرتز پس‌ازاین موفقیت‌ها بیش‌ازپیش نسبت به این بازی خوش‌بین شد. حالا پس از انتشار رسمی این عنوان دلیل این خوش‌بینی را می‌فهمیم.

از همان بدو ورود به بازی یک جو کاملاً استار وارزی به شما القا خواهد شد، از آهنگ‌های پس‌زمینه گرفته تا طراحی منوها تماماً شما را به یاد سری فیلم‌های جنگ ستارگان به‌ویژه سه‌گانه اصلی و قدیمی‌اش می‌اندازند.

بازی متشکل از دو بخش است، بخش آنلاین که شما را به مبارزات شبکه ای با دیگر افراد هدایت می کند و بخش آفلاین که شما را به انجام مأموریت‌های مختلف داستانی وا‌می‌دارد.

بخش تک‌نفره بازی متشکل از 3 بخش است. بخش اول مربوط به آموزش مکانیک‌های مختلف گیم پلی بازی است، در بخش دوم شما باید به مبارزه تیمی بپردازید، به این صورت که دو تیم با یکدیگر مبارزه می‌کنند و هرکدام که سریع‌تر به امتیاز 100 برسد برنده است، در بخش سوم نیز فقط باید سعی کنید زنده بمانید! در این بخش شما به‌عنوان یکی از افراد سپاه ربل ها در برابر موج بزرگی از حملات استورم تروپر ها ایستادگی کنید.

می‌رسیم به بخش مالتی پلیر که هسته اصلی بازی را تشکیل می‌دهد. این بخش از گستردگی بالایی برخوردار است، به‌طوری‌که شاهد 9 مرحله مختلف که هرکدام از چندین نقشه  متفاوت برخوردارند هستیم. نه مسابقه مختلف که هرکدام خصوصیت‌های خاص خود را دارند و تا ساعت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد.

در بین این 9 بخش بازی، 3 بخش به طور کامل خود را جدا می‌کنند. این سه بخش که عبارت‌اند از Walker Assault, Zone و Supermacy  برخلاف دیگر بخش‌ها دارای یک هدف داستانی‌اند و با سرعت بالاتری نسب به دیگر بخش‌ها پیش می‌روند.

در بازی ارز رایجی وجود دارد که با انجام مسابقات و مأموریت‌های مختلف به آن‌ها دست پیدا می‌کنید، شما با استفاده از این ارزها می‌توانید به ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات، شخصی‌سازی و…  بپردازید.

شما قبل از ورود به بازی می‌بایست سلاح‌ها و تجهیزات موردنیاز خود را انتخاب کنید. به‌طورکلی شما می‌توانید یک سلاح و سه وسیله جانبی انتخاب کنید. هرکدام از این تجهیزات قابلیت ارتقا دارند و شما می‌توانید در طول روند بازی با پرداخت ارز رایج آن به ارتقا آن‌ها بپردازید.

همچنین الکترونیک آرتز یک اپلیکیشن بر محوریت این بازی منتشر کرده است، که کاربر با استفاده از آن می‌تواند آخرین فعل‌وانفعالات مربوط به بازی‌اش را چک کند.

یکی از ویژگی‌های گیم پلی بازی قابلیت سوییچ زاویه دوربین به اول بخش و سوم بخش است، شما هر وقت که خواستید می‌توانید با فشردن کلید پایین در D-pad زاویه دوربین خود را تغییر دهید.

گرافیک بازی فوق‌العاده است، تمامی محیط‌های بازی به زیبایی هرچه‌تمام‌تر طراحی‌شده‌اند و با نمونه اصلی‌شان مو نمی‌زنند. طراحی کارکتر های بازی نیز به زیبایی هرچه‌تمام‌تر صورت گرفته است و شمارا بیش‌ازپیش جذب خود می‌کند. تمامی جزئیات در طراحی عناصر فرعی گرافیک بازی نیز مانند نورپردازی، سایه زنی، تکستچر ها و… به‌خوبی و با وسواس بسیار التکرونیک صورت گرفته‌اند. موسیقی و صداگذاری بازی نیز به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر کارشده است. تمامی جزئیات صوتی بازی مانند صدای سلاح‌ها، وسایل نقلیه و… در القا حس هیجان به گیمر بسیار موفق واقع‌شده‌اند. تک‌تک موسیقی‌هایی نیز که در پس‌زمینه پخش می‌شوند، دقیقا با حال و هوای مراحل همخوانی دارند.

بازی Star Wars Battlefront بدون شک برای طرفداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان تبدیل به خاطره‌ای به‌یادماندنی می‌شود، مطمئناً با یکی از برترین بازی‌های سال 2015 روبرو هستیم.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 20 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.