دانلود بازی Mirror's Edge Catalyst برای PC,دانلود بازی Mirror's Edge Catalyst برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Mirror's Edge Catalyst, دانلود کرک بازی
دانلود بازی Mirror's Edge Catalyst برای PC,دانلود بازی Mirror's Edge Catalyst برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Mirror's Edge Catalyst, دانلود کرک بازی پارسی گیم

دانلود بازی Mirror’s Edge Catalyst برای PC

پارسی گیم 12 مهر 1395 42 دیدگاه
45,253 بازدید

دانلود بازی Mirror’s Edge Catalyst برای کامپیوتر

از ابتدای تاریخ بازی‌های ویدئویی تا به امروز، همواره بازی‌هایی که از ایده‌های جدیدی بهره می‌بردند موردتوجه بسیاری از گیمر ها و منتقدین این حوزه قرار می‌گرفتند. بر همین اساس شرکت محبوب الکترونیک آرتز در سال 2008 عنوانی را عرضه کرد، که نه‌تنها ایده‌های هیجان‌انگیز جدیدی را ارائه می‌داد، بلکه با قرار دادن یک شخصیت زن در آن و هر چه غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر کردن روند بازی آن را تبدیل به یکی از کمیاب‌ترین عناوین دنیای بازی‌های ویدئویی کرد.

داستان بازی روایت گر زندگی زنی به نام Faith است، در طی یکی از تظاهرات گسترده افرادی توسط نیروی پلیس کشته می‌شوند، دراین‌بین یکی از افراد به‌وسیله تفنگ خواهر Faith که جزو نیروهای پلیس است فرد دیگری را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد، بنابراین خواهر Faith به اتهام قتل عمد به زندان راهی می‌شود. بنابراین Faith که شاهد این اتفاقات بوده است برای رساندن مقصران این ماجرا به سزای اعمالشان دست‌به‌کار می‌شود.

داستان بازی از پیچیدگی‌های بسیاری برخوردار است و در طول بازی گیمر را گیج می‌کند، البته این موضوع به این معنا نیست که داستان این عنوان از جذابیت بالایی برخوردار نیست بلکه باکمی توجه و دقت در روایت آن جذبش خواهید شد.

یکی از عناصر فوق‌العاده بازی که به عقیده بسیاری برگ برنده‌اش نیز بود، گیم پلی منحصربه‌فرد اش است. هسته اصلی روند پیش روی بازی، بر پایه حرکات پارکور طراحی‌شده است که در پی این شاهد هر چه بالاتر بودن سطح هیجان در گیم پلی بازی بودیم. یکی از ویژگی‌های جدید گیم پلی بازی که کمتر در قبل مشاهده‌شده است، زاویه دوربین اول‌شخص اش است. باید گفت در قبل کمتر شاهد چنین سبک گیم پلی ای با زاویه اول‌شخص بودیم، و خوشبختانه Electronic Arts در طراحی این عنصر از بازی بسیار موفق واقع‌شده است. یکی دیگر از نکاتی که در گیم پلی Mirors Edge راهنمایی‌هایی است که حین بازی از آن‌ها برخوردار می‌شوید. در طول بازی قسمت‌های کلیدی که شما باید از آن‌ها به‌عنوان وسیله فرار استفاده کنید به رنگ قرمز درمی‌آید و همین کافی است که شما متوجه بشوید آیا مسیر درست را انتخاب کرده‌اید یا خیر.اما خب در این قسمت نواقصی نیز وجود دارد برای مثال ممکن است برخی از اشیاء علامت خورده کمی راه شما را نیز دور کنند درحالی‌که شما می‌توانید از مسیر دیگری وارد شوید و خیلی سریع‌تر کار خود را پیگیری کنید. در بازی صحنه‌های اکشن بسیار زیادی وجود دارد ازآنجاکه Faith فقط یک پارکور کار نیست و در کارهایش از فنون رزمی نیز استفاده می‌کند و همین قابلیت Faith است که باعث می‌شود بازی جان تازه‌ای به خود بگیرد!

اما متأسفانه برخلاف گیم پلی درگیر کننده بازی، با یک گرافیک معمولی رو به ضعیف در بازی روبه‌رو بودیم. طراحی جزئیات گرافیکی بازی چون تکستچر ها از جزئیات بالایی برخوردار نبود. از طرفی دیگر گرافیک هنری بازی نیز آن طور که باید زیبا کار نشده بود و شاهد خستگی چشم در بسیاری از مقاطع بازی بودیم.

اما موسیقی بازی با نهایت ظرافت و زیبایی کارشده‌اند، قطعات موسیقی‌ای که در پس‌زمینه مراحل مختلف پخش می‌شوند همگی با توجه به شرایط مراحل و با وسواس بسیار توسعه‌دهندگان انتخاب‌شده‌اند تا درنهایت شاهد القای حس یک هیجان ناب به گیمر باشیم.

در کل باید بگویم اگر واقعاً شیفته‌ی تعقیب و گریز و پارکور هستید ME را تجربه کنید و یا اگر اهل بازی‌های هیجانی هستید و دوست دارید سرعت خود را محکی بزنید، ME بهترین گزینه برای پر کردن اوقات شما و شاید بهترین تجربه شما خواهد بود!

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 64-Bit (use the latest Service Pack)
CPU: Intel i3-3250 / AMD FX-6350. (Note: Mirror’s Edge Catalyst requires at least 4 logical cores to run.)
RAM: 6 GB
HARD DRIVE: At least 25 GB of free space
VIDEO: NVIDIA GeForce® GTX 650 Ti 2GB or better / AMD Radeon™ R9 270x or better
INPUT: Keyboard and mouse, dual analog controller

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 64-Bit (use the latest Service Pack)
CPU: Intel Core i7-3770 at 3.4 GHz / AMD FX-8350 at 4.0 GHz
RAM: 16 GB
HARD DRIVE: At least 25 GB of free space
VIDEO: NVIDIA GeForce® GTX 970 4GB or better / AMD Radeon™ R9 280x 3GB or better
INPUT: Keyboard and mouse, dual analog controller

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 42 دیدگاه
  • Avatar

    Mamad

    مهمان

    سلام واسه این سیستم میاره
    رم ۴
    Cpu cor i 3 3217u 1.80 ghz
    Nvidia gefroce gt 720 1gb dedicated vram

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 42 دیدگاه