دانلود بازی Dead Rising 2 برای PC
دانلود بازی Dead Rising 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dead Rising 2 برای PC

پارسی گیم 3 مرداد 1398 79 دیدگاه
44,049 بازدید

دانلود بازی Dead Rising 2 برای کامپیوتر

کمپانی Capcom تابه‌حال فرانچایزهای جالبی را خلق کرده است و یکی از آن‌ها نیز سری بازی های Dead Rising است. این بازی یک اکشن ماجراجویی توسعه‌یافته توسط استودیوی کانادایی Blue Castle Games است که نسبت به نسخه اول خود تغییرات و پیشرفت‌های زیادی دارد. این بار خبری از عکاس خبره و ورزیده نسخه اول به نام فرانک وست نیست و کنترل فردی به نام Chuck Green را بر عهده‌دارید که در دنیایی از زامبی‌های خانه‌خراب تنها چیزی که در ذهنش تکرار می‌شود، نجات دختر کوچک و دوست‌داشتنی‌اش از این دنیای فلک‌زده و نابودشده است.

دختر شخصیت اصلی داستان به نام Katey به ویروس کشنده‌ای مبتلا شده است که برای زنده ماندن نیاز به دارویی گران‌قیمت و کمیاب دارد که هر 24 ساعت نیز باید آن را مصرف کند. چاک خوش‌تیپ و خوش‌قیافه داستان ما نیز دست‌به‌کار می‌شود و کیلومترها راه را برای پیدا کردن این دارو می‌پیماید و در آخر به شهری عجیب می‌رسد. در این شهر یک سری کله‌گنده سرمایه‌دار انسان‌ها را برای کشتن زامبی‌ها اجیر می‌کنند و پولی به جیب ناچیزشان می‌ریزند. چاک نیز برای به دست آوردن پول در این برنامه شرکت می‌کند. در آخر کار به بدترین شیوه خود پیش می‌رود و به‌یک‌باره تمام زامبی‌ها آزاد می‌شوند و تمام کاسه کوزه‌ها نیز سر چاک خراب می‌شود. بالاخره 72 ساعت وقت دارید تا ثابت کنید بی‌گناه هستید و در این گیرودار دختر شما نیز سلامتش درخطر است.

Dead Rising 2 به‌طورکلی 72 ساعت وقت در اختیار شما قرار داده است و یک سری مراحل فرعی نیز مانند گشت‌وگذار در شهر و خرید و نجات دادن افراد از دست زامبی‌ها وجود دارد که البته هیچ‌گاه نمی‌توانید در دور اول این مراحل را تمام کنید و شاید تنها بتوانید حساب مراحل اصلی را برسید. در فروشگاه‌های بازی از شیر مرغ تا جان آدمی زاد پیدا می‌شود و مهم نیست برای کشتن زامبی‌ها دنبال چوب بیس‌بال هستید یا یک سلاح کمری فوق‌العاده. البته یک سری آدم‌های زرنگ نیز هستند که سلاح‌های موردنیاز را در بازار سیاه حتی به زامبی‌ها نیز می‌فروشند و اگر بخت یار شما نبود می‌توانید از آن‌ها نیز کمک بگیرید. کل محیط بازی یک قمارخانه برای پیدا کردن پول و نجات جان دخترتان و البته تبرئه کردن خودتان است.

بازی Dead Rising 2 دنیایی آخرالزمانی را به تصویر کشیده است که حس خون‌خواهی مانند یک عطر همه‌جا به مشام می‌رسد و اوج ترس و وحشت در تاروپود این بازی بافته‌شده است. هزاران زامبی آماده حمله به شما و تکه و پاره کردتان هستند. اکشن بازی فوق‌العاده است و ایده‌های آن نیز جذاب و عمیق. Dead Rising 2 برای هرکسی که به دنبال چند ساعت شاد و مفرح می‌گردد پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Dead Rising 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista®/XP, Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon X2 2.2 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
DirectX®: DirectX® 9.0c or greater
Hard Drive: 8.5 GB free hard drive space
Sound: Standard audio device

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dead Rising 2 is an action-adventure video game developed by Canadian company Blue Castle Games, published by Capcom, and released between September and October 2010 for the PlayStation 3, Xbox 360, and Microsoft Windows. It is a sequel to Dead Rising, and is the second entry in the series of the same name. The game features a number of new features and improvements to its predecessor, including multiplayer options.

The game’s story see players controlling Chuck Greene, a former motocross rider, who finds himself at the centre of another zombie outbreak taking place in a casino resort and shopping complex in Nevada, and becomes involved in uncovering the truth behind it. Not only must he survive against the zombies roaming the complex by scavenging weapons and supplies, along with rescuing survivors caught up in the incident and dealing with crazed psychopaths, Chuck must also ensure that his young daughter receives regular treatments of a medication that prevent her from becoming a zombie herself, after being bitten by her mother during a previous outbreak in Las Vegas. Like the previous game, players must complete major missions to advance the story, but can undertake optional tasks and explore the complex, with various endings available depending on actions taken during the main game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 44 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 79 دیدگاه
  • Avatar

    aqil

    مهمان

    سلام خسته نباشید به این سیستم میخوره؟
    Microsoft Windows 7 Ultimate
    Processor Pentium(R) Dual-Core CPU E5700 @ 3.00GHz
    Graphics Card Intel(R) G41 Express Chipset (1.8 GB)
    Memory 1.7 GB Free (4.0 GB Total)
    Monitor Generic PnP Monitor (1600 x 900 @ 60 Hz)
    Disk Storage 32.1 GB Free (297.6 GB Total)

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ی پیام دارم برای دولت عزیز در پاسخ به aqil

      مهمان

      خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام دنبال یه بازی هستم که اسمش نمیدونم و درباره کشتن زامبی ها بود و حتی دوبله فارسی هم بود اینطوری بود که شخصیت بازی خودش به طور خودکار حرکت میکرد و ما فقط زامبی ها رو با تیر میزدیم
    اگه اسمش رو بلدین بگین با تشکر ?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Shekoofe در پاسخ به علی

      مهمان

      Corpse killer

    • Avatar

      Mahmood در پاسخ به علی

      مهمان

      The house of the deads?

    • Avatar

      آرش نعمانی در پاسخ به علی

      مهمان

      شما فکر کنم Resident evil umbrella chronicles منظورت باشه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 79 دیدگاه