Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

جزئیات جدید Cyberpunk 2077: بازار سیاه، انتخاب دیالوگ‌ها و هک سیستم های کنترل

یحیی رحیمی 1 مرداد 1398 بدون دیدگاه
582 بازدید

به‌تازگی منابع مختلفی در کشور لهستان شروع به انتشار یک سری جزئیات از بازی Cyberpunk 2077 کرده‌اند. تقریباً هرروز یک خبر از این بازی داریم و کم‌کم به آن باید عادت کنیم. جزئیات جدید بخش‌هایی مانند پیشرفت شخصیت و شخصی‌سازی‌های داستان و البته گیم پلی جهان باز را مورد هدف قرار داده است.

یکی از موضوعات مهم در مورد Cyberpunk 2077 اما انتخاب دیالوگ‌هاست و از بازی The Witcher 3 این قابلیت اضافه‌شده است. قرار است در بازی جدید این ویژگی پویاتر و بهتر باشد و برای نمونه می‌شود داخل خودرو نیز گزینه‌های صحبت را داشت. یک سری ویدیوهای کوتاه نیز به دست این منابع لهستانی رسیده است و آن‌ها نیز گفته‌اند که در این ویدیو کسی داخل خودرو با فرد دیگری مشغول صحبت است. در این حین شخصی دیگر نیز وارد خودرو می‌شود و اگر سرخود را به سمت او بچرخانید، می‌بینید که گزینه‌های صحبت با او نیز ظاهر می‌شود. این گفتگو روی داستان و جایگاه شما ازنظر آن شخص تأثیر می‌گذارد.

می‌توانید مسیر مشخصی برای شخصیت خود تعیین کنید و برای نمونه او قبلاً چه‌کاره بوده است و این تأثیر زیادی روی گیم پلی دارد. برای نمونه اگر شما تعیین کرده باشید که قبلاً یک پسر خیابانی بوده‌اید، این موضوع گزینه‌های جدیدی را هنگام انجام مرحله یا صحبت با فرد دیگری برای شما پیش خواهد کشید. بازیکنان می‌توانند بدن یک مرد را داشته باشند و البته صدای یک زن و این روی صحبت باشخصیت‌های دیگر نیز تأثیر می‌گذارد و به‌طورکلی شخصی‌سازی اهمیت بالایی دارد.

یکی از ویژگی‌های جدید نیز بازار سیاه است و اگر نتوانید آیتمی را در بازار واقعی پیدا کنید، می‌توانید به بازار سیاه بروید و حتی ممکن است آیتم‌های باکیفیت بهتری را پیدا کنید و اگر با فروشنده چانه‌بزنید، ممکن است تخفیف نیز بگیرید. هرکدام از قابلیت‌های بازیکن نیز تا سطح 10 می‌تواند افزایش یابد. این سطوح نیز توسط نصب یک سری وسایل و پیدا کردن آیتم‌های خاص افزایش می‌یابد.

همچنین هک کردن نیز یک بخش بزرگ از Cyberpunk 2077 است و برای نمونه می‌شود حتی چشم افراد را هک کرد و هر چه بیشتر این کار را انجام داد، هک‌های بزرگ‌تری پیش روی شما قرار می‌گیرد و آنگاه قادر به کنترل همه‌چیز خواهید بود. باس های بازی نیز هنگام مبارزه با شما از اشیاء داخل محیط استفاده خواهند کرد و همچنین مذهب نیز اهمیت بالایی دارد و حتی مراحل مذهبی نیز در بازی وجود دارد.

Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.