elden-ring
یحیی رحیمی

بازی Elden Ring در مراسم Gamescom 2019 حضور نخواهد داشت

یحیی رحیمی 31 تیر 1398 بدون دیدگاه
558 بازدید

جدیدترین بازی استودیو FromSoftware به نام Elden Ring در مراسم E3 امسال معرفی شد. این بازی یک همکاری بزرگ بین نویسنده سری کتاب های بازی تاج به تاخت به نام جورج آر.آر مارتین و البته میازاکی نام آشنای بازی های ویدیویی و خالق سری بازی Souls است. همه انظار داشتند که اطلاعات جدیدی در مورد این بازی در مراسم GamesCom 2019 منتشر شود اما این بازی در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

Elden Ring دقیقا مشابه سری بازی Souls است و دنیایی تاریک و نابود شده را نشان می دهد. در این میان یک سری ارتش ها وجود دارند که علیه یکدیگر می جنگند و از سوی دیگر بازی جهان باز است و الهام زیادی نیز از ارباب حلقه ها گرفته شده است. به نوعی که کل دنیای بازی توسط یک حلقه نگه داشته است و حالا این حلقه نابود شده است وهمه چیز به هرج و مرج کشیده شده است.

مراسم GamesCom 2019 امسال در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد و هنوز دقیقا یک ماه تا آن زمان فرصت مانده است. سونی و مایکروسافت حضور خود را تایید کرده اند اما باید بگویم که Elden Ring در این رویداد حاضر نیست. کمپانی Bandai Namco لیست بازی های حاضر خود در این نمایشگاه را اعلام کرده است و اسم جدیدترین ساخته میازاکی دیده نمی شود.

البته این کاملا منطقی است زیرا که این بازی تازه معرفی شده است و هنوز ممکن است روند تولید گیم پلی آن نیز شروع نشده باشد. بازی به مرحله ای نرسیده است که استودیو موافق نشان دادن گیم پلی از آن باشد و امیدواریم که ساخت آن به سرعت پیش برود زیرا که بازی فوق العاده جذاب است و همه منتظر اطلاعات جدید در مورد آن هستند.

از دیگر بازی های Bandai Namco که در GamesCom 2019 حاضر خواهند بود نیز می توان به Man of Medan اشاره کرد که 30 اوت عرضه خواهد شد و همچنین Dragon Ball Z: Kakarot که اولین بار است در دسترس بازیکنان اروپایی قرار می گیرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.