Overwatch
یحیی رحیمی

اطلاعاتی از هیرو شماره 31 بازی Overwatch منتشر شد

یحیی رحیمی 31 تیر 1398 بدون دیدگاه
507 بازدید

بازی Overwatch هر روز به گسترش خود ادامه می دهد و پیشرفت خوبی کرده است. این بازی طرفداران خاص خود را دارد و حالا بوی معرفی یک هیرو جدید بیش از پیش به مشام می رسد. به تازگی یک سری اطلاعات از هیرو شماره 31 بازی درز پیدا کرده است و حتی ممکن است اسم او را نیز یاد گرفته باشیم.

همین هفته پیش مسابقات تابستانی بازی Overwatch شروع به کار کرده است و همین باعث شده است که پوسته ها و لباس های مختلفی برای هیروهای دوست داشتنی بازی منتشر شود و همچنین چالش های جدیدی نیز در اختیار بازیکنان قرار گیرد. بلیزارد اما مدتی پیش گفت که هیرو بعدی بازی به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت و تنها 2 هفته برای بررسی انطباق آن با بازی فرصت لازم است.

اما یکی از توسعه دهندگان بازی چندین توییت را منتشر کرده است. این توییت ها به نوعی حالت یک معما را دارند. ا گفته است که کارگردان بازی قرار است جزئیاتی را در مورد چیزی به اشتراک بگذارد و همان جا توییت را با چندین نقطه پشت سر هم تمام کرده است و ممکن است منظور او هیرو جدید باشد. می توانید به تصویر داخل توییت او نیز نگاهی بیندازید.

overwatch

اینها همگی گمانه زنی هایی پوچ بود تا اینکه تیم مکزیک بازی Overwatch در توییت جدید خود از هیرویی به نام Sigma پرده برداشت و حتی یک اسکرین شات نیز از آن منتشر شده است و به نظر همین فرد هیروی جدید بازی باشد. می توانید این تصویر را در زیر مشاهده کنید.

sigma overwatch

در ادامه کاربری در وب سایت Reddit نظریه ای در مورد این توییت ها بیان کرده است. او گفته است که هیروی بعدی قطعا Sigma خواهد بود و همچنین دارای یک نارنجک است که به صورت منحنی پرتاب می شود و همچنین دارا قابلیت ضد جاذبه زمین است و همچنین توانایی برگشت دادن پرتابه ها و موشک از جانب حریف به خودشان را نیز دارد. هنوز چیزی تایید نشده است وهمه چیز در حد یک سوال باقی مانده است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.