watch-dogs-legion
یحیی رحیمی

کارگردان Watch Dogs Legion دلیل استفاده از شخصیت های نامحدود را توضیح می دهد

یحیی رحیمی 31 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,146 بازدید

بازی Watch Dogs Legion روند جالبی را پیش گرفته است و به نوعی تمامی شخصیت ها و NPC های داخل بازی را قابل انتخاب و بازی کردن کرده است. به نوعی که می شود بازی را با هرکدام از آن‌ها ادامه داد و آن‌ها نیز شخصیت های واقعی با زندگی عادی و پس زمینه هستند. این موضوع چشم بسیاری را گرفته است و حالا کارگردان بازی توضیحات بیشتری را ارایه داده است.

اینکه چنین ایده را در مورد روایت داستانی به کار برد، فوق العاده بلندپروازانه به چشم می آید. اینکه چطور به چنین نتیجه ای رسید نیز سوال مهمی است و چنین ایده ای در هر ثانیه و هر روز به فکر همه نمی رسد. به هر حال کارگردان Watch Dogs Legion گفته است که ایده وارد شدن به زندگی شخصیت های متنوع از همان نسخه اول به ذهن او رسیده است. او در این مورد گفته است:

Clint Hockingاینکه بتوان جای هر کسی بازی کرد، ایده ای بود که با شروع اولین نسخه از فرانچایز Watch Dogs به ذهنم رسید. یکی از قول هایی که این برند به بازیکنان می دهد این است که بتوان با هک کردن به زندگی دیگر افراد وارد شد و در مورد آن‌ها اطلاعاتی را دریافت کرد. در مورد Watch Dogs Legion اما می خواستیم که این موضوع را با شبیه سازی کامل تمامی افراد حاضر در بازی به اوج برسانیم. همچنین نگاهی به پیشرفت گروه DedSec بیندازید که ابتدا تنها گروهی بودند که در سایه زندگی می کردند و بعدها به این نتیجه رسیدیم که چرا هر کسی نتواند گروه خاص خود را بسازد و بعدها به این نتیجه رسیدیم که کل مردم را شبیه سازی کنیم و اینکه تمام افراد داخل بازی بتوانند به عنوان هیرو داستان را ادامه دهند.

اینکه بتوان تمامی NPC های داخل بازی را به کار گرفت فوق العاده ایده جالبی است و فعلا باید تا 6 مارس 2020 برای تجربه آن صبر کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.