gears-5
یحیی رحیمی

حالت آنلاین Gears 5 اجازه عدم اتصال بازیکنان Xbox One به PC را می دهد

یحیی رحیمی 31 تیر 1398 بدون دیدگاه
690 بازدید

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که امروزه در مورد بازی های آنلاین مورد بحث قرار می گیرد، این است که آیا بازی فراپلتفرمی است یا خیر. یعنی می شود بازیکانی که روی چندین پلتفرم بازی می کنند را به یکدیگر متصل کرد. بازی Gears 5 چنین قابلیتی را دارد و بازیکنان PC و Xbox One می توانند هم زمان در یک بازی حضور داشته باشند. حالا گفته شده است که کاربران Xbox One گزینه ای در اختیار دارند که تنها با بازیکنان کنسول دار بازی کنند و به نوعی افرادی که PC دارند، به آن‌ها متصل نشوند.

مدیر بخش آنلاین بازی Gears 5 گفته است که این بازی دارای حالت کراس پلی برای تمامی مودهای مختلف مانند Versus، Escape، Horde و Campaign است. او در این مورد گفته است:

ما خوشحالیم اعلام کنیم که Gears 5 دارای ویژگی فراپلتفرمی بین Xbox One و PC است. این قابلیت همچنین در مودهای مختلف بازی در دسترس خواهد بود و مهم نیست که حالت سه نفره Escape باشد یا 5 نفره افسانه ای Horde. در زمان عرضه بازی، کاربران Xbox گزینه ای خواهند داشت که از متصل شدن بازیکنان PC در مسابقاتی که مقام اهمیت دارد، بپرهیزد.

معمولا کار کردن با موس و کیبورد، دقت کار را بالاتر می برد و نشانه گیری با دسته چنان دقیق نیست. به همین دلیل طبیعی است که چنین تصمیمی گرفته شود و در نتیجه بازیکنان PC نباید زیاد دل خود را خوش کنند. همچنین خیال کاربران Xbox One نیز راحت باشد که می توانید مسابقه ای عادلانه داشته باشید و قرار نیست کسی با استفاده از ابزاری قوی تر شما را شکست دهد. البته گفته شده است که شخصیت های بازی با پول واقعی قابل خرید هستند که این کمی ممکن است برای بازیکنان خوشایند نباشد.

خرید شخصیت با پول واقعی می تواند به پیشرفت بازیکنان کمک کند و کسی که پولی در این مورد نمی پردازد، باید به همان شخصیت های قدیمی بسنده کند. به هر حال Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر عرضه خواهد شد. از امروز دور دوم تست بازی شروع خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.