microsoft-xbox-ac-origins
یحیی رحیمی

ساتیا نادلا: برای بازار بزرگ تر بازی و چالش های آن کاملا آماده ایم

یحیی رحیمی 30 تیر 1398 بدون دیدگاه
460 بازدید

به نظر می رسد که مایکروسافت برعکس تمامی کمپانی های دیگر آینده نگری فوق العاده ای دارد و به خوبی در حال تلاش برای آینده است. سرویس هایی مانند Xbox Game Pass فوق العاده هستند و همچنین اکوسیستمی که روی Xbox و PC به وجود آمده است نیز شایان تحسین است. از سویی دیگر پروژه Xbox Scarlett نیز در حال پیشروی است و حالا ساتیا نادلا نیز در مورد بخش بازی این کمپانی صحبت کرده است.

ساتیا نادلا که مدیرعامل مایکروسافت است در مورد رشد این کمپانی فوق العاده خوش بین است. او گفته است که سرویس های Xbox Games Pass و xCloud برای آن‌ها مهم است و می خواهند به خوبی آن را گسترش دهند. همچنین ارایه بازی هایی مانند Minecraft Earth و ارایه سرویس Xbox Live برای دیگر پلتفرم ها نیز بسیار مهم است. او در این مورد گفته است:

Satya Nadellaما در حال سرمایه گذاری برای جذب 2 میلیارد بازیکن سراسر دنیا هستیم و میخواهیم روی هر دستگاه و هر جا که باشند بتوانند بازی های جدید را از طریق پروژه xCloud تجربه کنند. این پروژه نیز پاییز امسال وارد حالت آزمایشی خواهد شد. تعداد کاربران فعال Xbox Live نیز به 65 میلیون نفر رسیده است که بالاترین مقدار روی PC و موبایل است.

 

ما در حال ارایه یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی به نسل جدیدی از بازیکنان موبایل به وسیله Minecraft Earth هستیم. ما تعداد استودیوهای خود را دوبرابر کرده ایم و حالا تعداد اعضای Xbox Game Pass نیز در حال رشد است. ما همیشه یک جایگاه خاص در زمینه PC و کنسول داشته ایم و حالا می خواهیم به جلو نگاه کنیم و حالا یک مدل بیزینسی مانند Game Pass را داریم و همچنین یک شبکه اجتماعی مانند Xbox Live را داریم که بهترین در این مورد است و من فکر می کنم که کاملا برای یک بازار بزرگ تر آماده ایم.

 

ما حالا سرمایه گذاری زیادی در بخش فضای ابری انجام داده ایم و همین پروژه xCloud روی آژور اجرا می شود. برای درک کاری که ما در این مورد انجام داده ایم، کافی است به تصمیم سونی برای استفاده از آژور و قابلیت های هوش مصنوعی ما نگاه کنید.

نظر شما در مورد صحبت های ساتیا نادلا چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.