playstation-xbox
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان: مدتی تا رسیدن به آخرین توان PS5 و Xbox Scarlett زمان نیاز داریم

یحیی رحیمی 30 تیر 1398 بدون دیدگاه
556 بازدید

همان طور که می دانید، مشخصات سخت افزاری نسل بعدی کنسول های سونی و مایکروسافت تا حدودی مشخص شده است و هر کدام نیز مشخصات فوق العاده ای دارند. توسعه دهندگان از سراسر استودیوها به نشان دادن هیجان خود در این مورد پرداخته اند و همچنین تعدادی با این کنسول های جدید نیز کار کرده اند. آن‌ها باور دارند که PS5 و Xbox Scarlett به مدتی زمان نیاز دارند و سریع نمی شود از تمام توان سخت افزاری آن‌ها استفاده کرد.

هر نسل از کنسول های بازی، قدرت بالاتری را ارایه می دهد اما همه توسعه دهندگان قادر به استفاده از تمام قدرت دستگاه نیستند و تنها بعضی از آن استفاده می کنند. به تازگی مدیرعامل استودیو eXiin به نام Sebastien Le Touze که توسعه دهنده بازی های ایندی مانند Ary و Secret of Seasons است، گفته است که این اتفاق برای کنسول های PS5 و Xbox Scarlett نیز تکرار خواهد شد و مدتی طول می کشد تا به مرزهای توان سخت افزاری این دو دستگاه برسیم. او در این مورد گفت:

سخت است که بگوییم چگونه نسل بعدی روی توسعه بازی های آینده تاثیر خواهد گذشت و هنوز چیزی در مورد سخت افزار جدید نمی دانیم. نقطه ای را پشت سر گذاشتیم که مشتریان فکر می کردند گذر از Xbox 360/ PS3 به Xbox One/ PS4 انقلابی است و بازی هایی که همراه این دو کنسول عرضه شدند اما به هیچ وجه از تمام توان دستگاه استفاده نمی کردند. ممکن است مدتی طول بکشد تا توسعه دهندگان کشف کنند چقدر می توانند مرزهای استفاده از این سخت افزار را جابه جا کنند.

بازی های اولیه کنسول های PS4 و Xbox One انگار برای نسل جدید ساخته نشده بودند و اگر دقت کنید، این بازی های God of War و Red Dead Redemption 2 بودند که توانستند از تمام توان کنسول استفاده کنند. به هر حال این اتفاق برای PS5 و Xbox Scarlett نیز خواهد افتاد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.