nintendo-switch
یحیی رحیمی

کنسول Nintendo Switch پرفروش ترین در ایالات متحده آمریکا

یحیی رحیمی 29 تیر 1398 بدون دیدگاه
489 بازدید

فروش سخت افزار بازی در ایالات متحده به شدت کاهش یافته است و دلیل آن نیز افت فروش کنسول های مایکروسافت و سونی قلمداد شده است. این دو کمپانی بزرگ هر دو در ماه ژوئن شاهد کاهش فروش کنسول بودند و حالا بر اساس آمار اعلام شده از گروه NPD، کنسول Nintendo Switch به پرفروش ترین سخت افزار بازی در سال جاری میلادی تبدیل شده است و فعلا هیچ کنسول دیگری به گرد پایش نیز نمی رسد.

البته که کنسول های PS4 و Xbox One قدیمی تر هستند و همین دلیل علاقه مشتریان به کنسول جدیدتر Nintendo Switch را نشان می دهد. البته مایکروسافت در حال کار روی پروژه Xbox Scarlett است و سونی نیز در حال تلاش برای تولید PlayStation 5 و عرضه آن تا اواخر سال میلادی 2020 است. طبیعی است که مشتریان در چنین بازاری به سمت کنسولی جدیدتر بروند.

این فرصت بزرگی برای کنسول Nintendo Switch است که بدرخشد و خود را بالا بکشد. به هر حال فعلا تنها کنسولی که شاهد رشد سال به سال در میزان فروش خود بوده است، همین کنسول نینتندو Switch است و به هر حال ژاپنی ها اوقات خوبی را به سر می برند. هر چند که بازی های این کنسول نسبت به بقیه چنگی به دل نمی زنند و بیشتر کودکان جذب آن می شوند.

میزان فروش سخت افزار در ژوئن 2019 حدود 235 میلیون دلار بوده است و نسبت به سال گذشته 33 درصد افت کرده است. فروش لوازم جانبی نیز به 338 میلیون دلار رسیده است که این هم شاهد افت 7 درصدی بوده است. میزان فروش بازی های ویدیویی نیز تنها یک درصد افت کرده است و به طور کلی بازار بازی های ویدیویی در ماه ژوئن در ایالات متحده 959 میلیون دلار درآمد کسب کرده است که این نسبت به سال 2018، حدود 13 درصد افت را نشان می دهد.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.