pubg update 4.1
یحیی رحیمی

آپدیت عظیم 4.1 بازی PUBG رادیوی ماشین و ریمستر Erangel را به ارمغان آورده است

یحیی رحیمی 27 تیر 1398 بدون دیدگاه
884 بازدید

امروز آپدیت عظیمی برای بازی PUBG منتشر شد و این آپدیت حالا روی سرورهای تست بازی و تنها نسخه PC آن بارگذاری شده است. این اولین آپدیت بازی بعد از شروع فصل چهارم است و به نوعی آپدیت یک دهم نسخه بازی را بالاتر می برد و آپشن های فوق العاده زیادی را به بازی اضافه می کند.

یکی از مهم ترین تغییرات این آپدیت اما ریمستر و اصلاح نقشه معروف Erangel است. این نقشه تغییرات گرافیکی و بصری زیادی به خود دیده است و بسیاری از لوکیشن های برجسته و ساحتمان های دوباره طراحی شده اند و ظاهر بهتری پیدا کرده اند. از یک سو تغییراتی در گیم پلی نیز به همراه نقشه جدید صورت گرفته است.

pubg update 4.1

از جمله تغییراتی که در نقشه اصلاح شده Erangel دیده می شود، کاهش میزان چمن هاست و همچنین روشنایی کلی نیز کمتر شده است و این یکی از مشکلاتی بود که بازیکنان مدتهاست آن را گزارش می دهند و از آن می نالند. با ورود فصل جدید همچنین Survivor Pass جدیدی به نام Aftermath نیز اضافه خواهد شد. این پس البته از روز 24 ژوئیه تا 15 اکتبر در دسترس همه خواهد بود.

pubg update 4.1

Aftermath حدود 100 جایزه مختلف را به ارمغان آورده است و مراحل جدیدی مانند Co-Op را اضافه کرده است. لیست بلند بالایی از باگ های گیم پلی نیز رفع شده اند و تعادل خودروها نیز بهتر شده است و حالا راندن این اتومبیل ها راحت تر شده است. رادیو نیز به ماشین ها اضافه شده است که چندین موزیک مختلف را پخش می کند و با استفاده از محافظ جدید نیز می توان از ورود بازیکنان غیر هم تیمی به خودرو جلوگیری کرد.

بازیکنان حالا می توانند در حین راه رفتن نیز جان خود را افزایش دهند و دیگر لازم نیست که جایی بایستید و از افزایش دهنده جان و سلامت استفاده کنید. البته کمی سرعت راه رفتن را کاهش خواهد داد. استفاده از باندهای پانسمان نیز تا زمانی که میزان جان شما به 75 درصد نرسیده است مجاز است و بعد از آن باید از بسته های سلامت اسفتاده کنید.

آپدیت امروز همچنین راه حل های جدیدی را در مورد اثرگذاری فریم ریت روی میزان شلیک ارایه داده است. این آپدیت در حالت آزمایشی است و به زودی در دسترس عموم نیز قرار خواهد گرفت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.