PlayStation-logo
یحیی رحیمی

آپدیت نرم افزاری جدید کنسول PlayStation 4 منتشر شد

یحیی رحیمی 26 تیر 1398 بدون دیدگاه
583 بازدید

کنسول PlayStation 4 از هر لحاظی که شما فکر کنید عالی پیش می رود. این کنسول فروش فوق العاده ای داشته است و هنوز نیز دارد و همچنین بازی های فوق العاده خوبی برای آن منتشر شده است و در شرف انتشار هستند. از جانب بازی های دسته اول نیز که چیزی نگوییم و انحصاری هایی مانند Days Gone و God of War به فروش بیشتر این کنسول کمک زیادی کرده اند. امروز اما یک آپدیت نرم افزاری جزئی برای PlayStation 4 منتشر شده است و حالا زمان پایداری بیشتر است.

آپدیت جدید، نسخه نرم افزار کنسول را به 6.72 می رساند و حالا در دسترس تمامی نسخه های این سیستم است. حجم این آپدیت نیز 440 مگابایت است و همچنین 995 مگابایت نیز برای ریکاوری آپدیت نرم افزاری در نظر گرفته شده است. در توضیحات این به روزرسانی گفته شده است که با دریافت آن، پایداری سیستم بالاتر خواهد رفت. مدت زیادی است که آپدیت های بزرگی برای سیستم منتشر نشده است و تنها شاهد پایداری بیشتر هستیم.

اگر از کنسول خود به صورت هک شده استفاده می کنید، به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم چنین آپدیت هایی را دریافت کنید. معمولا این گونه آپدیت ها، متمم آپدیت های بزرگ تر هستند و بعد از هر تغییر نرم افزاری بزرگی، چندین نسخه فرعی کوچکتر منتشر می شود. هنوز چیزی در مورد آپدیت بزرگ نمی دانیم و این ممکن است نشانه آن باشد که موج بزرگ تری در راه است.

اگر می خواهید به عمر کنسول PlayStation 4 خود اضافه کنید، حتما این آپدیت ها را دریافت کنید. بازی های بزرگی مانند Death Stranding و The Last of Us Part 2 در شرف انتشار برای این کنسول هستند و هنوز عمر زیادی از این کهنه کار مانده است. زمان زیادی نیز تا عرضه PS5 باقی است و در نتیجه فعلا روی PlayStation 4 تمرکز کنید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.