borderlands 3
یحیی رحیمی

Cross-Play در ابتدای انتشار Borderlands 3 در دسترس نیست؛ بعدها اضافه می شود

یحیی رحیمی 25 تیر 1398 بدون دیدگاه
444 بازدید

بازی Borderlands 3 بسیار بلند پروازانه می نماید و قرار است که به زودی در ماه سپتامبر به بازارها عرضه شود. این بازی قرار نیست در هنگام عرضه خود از قابلیت Cross-Play بهره ببرد اما در تاریخ نا مشخصی بعد از انتشار بازی اضافه خواهد شد. این موضوع توسط رئیس استودیو Gearbox به نام Randy Pitchford تایید شده است.

چند روز پیش تیزری از حساب توییتر Borderlands 3 منتشر شده بود و این تیزر به نوعی اشاره به حالت Cross-Play داشت. او گفته است که این تصویر تنها یک جشن باهم بودن است که قرار است امروز اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار گیرد و فعلا در هنگام انتشار بازی، خبری از Cross-Play نخواهد بود. او در این مورد گفته است که:

بعضی در حال گمانه زنی هستند که رویداد فردا در مورد حالت فراپلتفرمی است. فردا قرار است که فوق العاده باشد اما در مورد Cross-Play صحبت نخواهیم کرد. خبر خوب این است که ما به پشتیبانی از این حالت متعد هستیم و در حال کار با همکاران خودمان هستیم و به زودی بعد از انتشار بازی، این بخش اضافه می شود. در ابتدا قرار نیست که Cross-Play را در Borderlands 3 داشته باشیم اما در حال کار روی این موضوع هستیم و متعهدیم که این قابلیت را روی تعداد زیادی از پلتفرم ها اضافه کنیم.

Pitchford در ادامه گفته است که 2K Games تمامی تصمیمات را می گیرد و تیم توسعه بازی فوق العاده روی اضافه شدن این بخش تاکید دارد اما باید دید که پابلیشر بازی به چه صورتی عمل خواهد کرد. 2K در حال مذاکره با همکاران خود است و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. Borderlands 3 یک بخش Co-Op چهار نفره دارد که با اضافه شدن قابلیت کراس پلی، بازی جذاب تر خواهد بود.

Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.