apex legends
یحیی رحیمی

تمامی متقلبان و هکرهای Apex Legends در مسابقاتی روبه روی یکدیگر بازی می کنند!

یحیی رحیمی 25 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,085 بازدید

اخیرا استودیوی Respawn Entertainment اطلاعاتی را در مورد اینکه چطور با متقلبان و هکرهای داخل بازی Apex Legends رفتار می کند به اشتراک گذاشته است. سیستم ضد تقلب بازی در پست جدید استودیو توضیح داده شده است اما به نظر می رسد که روش جالبی برای منحرف کردن این افراد پیش گرفته شده است و در مسابقاتی که آن‌ها شرکت می کنند، تنها در مقابل هکرهای دیگر قرار می گیرند.

تلاش ها برای ساخت یک سیستم جامع که مدل های رفتاری متقلبان را کشف کند و به صورت خودکار آن‌ها را بیرون بیندازد ادامه دارد. حتی Respawn در حال انجام کارهایی است که فرد متقلب قبل از استفاده از حساب خود پیدا شود. اما یکی از روش های جالبی که استودیو پیش گرفته است، این است که این متقلبان را در بازی هایی مقابل هم قرار می دهد و می دانید که آنجا هم شانسی برای زنده ماندن ندارید!

همچنین Respawn برای افرادی که با یک چیتر هم تیمی می شوند نیز جریمه هایی تعیین کرده است و در صورتی که یک چیتر در گروه شما قرار گیرد و شما نیز او را گزارش نکنید و به نوعی از توانایی غیرقانونی او بهره ببرید، شما نیز چیتر و متقلب حساب خواهید شد. به نظر جنگ علیه هکرها مهم ترین اولویت برای توسعه دهندگان بازی Apex Legends باشد و قرار نیست به این آسانی کسی از چشم توسعه دهندگان به دور بماند. استودیو بازی در این مورد گفته است

:

همان طور که قبلا نیز گفته ایم، جنگ علیه متقلبان ادامه دارد و این اولویت مهمی برای ماست. ما همیشه روی این کار خواهیم کرد و اصلاحاتی انجام خواهیم داد. از بازیکنانی که به ما در شناسایی این متقلبان و ارایه گزارش در کشف افراد با رفتار عجیب و غریب کمک کرده اند واقعا تشکر می کنیم.

Apex Legends کمی دچار افت شده است و شروع فصل دوم نیز کمک زیادی به آن نکرد. نظر شما در مورد برخورد با هکرها چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.