cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

آپشن های نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 اعلام شد: می‌توانید در مورد گذشته خود تصمیم بگیرید

یحیی رحیمی 25 تیر 1398 بدون دیدگاه
603 بازدید

Cyberpunk 2077 از آن دسته بازی‌هاست که تمرکز فوق‌العاده‌ای روی گیم پلی و المان‌های جدید دارد. این بازی قرار است که تصمیم‌گیری‌های بیشتری را نسبت به The Witcher 3 در اختیار بازیکنان قرار دهد. به‌تازگی استودیو CD Projekt RED جزئیات بیشتری را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است و به نظر می‌توان روی ساخت یک کاراکتر در دنیای بازی تأثیر گذاشت و مطابق میل خودتان او را شکل دهید.

کارگردان مأموریت‌های بازی به نام Mateusz Tomaszkiewicz در مورد آپشن های نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 گفته است که:

این بار ما دارای توانایی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی متنوعی هستیم که هر بازیکن می‌تواند بر اساس آن شخصیت خود را در طول بازی بسازد. با توجه به توانایی‌هایی که برمی‌گزینند، می‌توانند راه‌های مختلفی را نیز جستجو کنند و به‌نوعی آپشن ها و مراحل مختلفی را تجربه کنند. علاوه بر این‌ها ما یک سیستم جدید به نام Lifepaths داریم که گذشته یک شخصیت را مشخص می‌کند. می‌توانید در ابتدا این موضوع را مشخص کنید. برای نمونه می‌توانید انتخاب کنید که درگذشته یک پسر خیابانی بوده‌اید و درنتیجه در صحبت با گروه‌های خیابانی موفق‌تر خواهید بود. اگر قبلاً یک کارخانه‌دار بوده‌اید، قطعاً از جانب افراد موجود در شرکت‌ها نفع خواهید دید؛ زیرا که می‌دانید آن‌ها چطور عمل می‌کنند.

اگر یادتان بازی The Witcher 3 نیز چنین قابلیتی داشت و تصمیمات شما در بازی روی نسخه بعدی تأثیر داشت. به نظر Lifepaths یا مسیرهای زندگی تأثیر جدی روی مسیری که در بازی خواهید پیمود می‌گذارد. با این حساب داستانی که هر بازیکن پیش می‌برد با بقیه متفاوت خواهد بود. طراح مراحل بازی نیز در این مورد گفته است:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که روی آن کار می‌کنیم این است که می‌خواهیم انتقال بین مأموریت‌های بازی مشابه یکدیگر نباشد. ممکن است فکر کنید سیستمی که در بازی The Witcher 3 وجود داشت ازنظر شما بسیار پیشرفته باشد، ما آن را دور انداختیم و یکی حتی بهتر از قبلی ساختیم.

Cyberpunk 2077 در سال بعدی میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.