pubg
یحیی رحیمی

با سیستم ضد تقلب بازی PUBG آشنا شوید؛ در صورت تخلف جدی دستگیر خواهید شد!

یحیی رحیمی 24 تیر 1398 بدون دیدگاه
867 بازدید

PUBG مشکلات زیادی با هکرها و متقلبان داشته است و زمان زیادی با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده است. روش های هک کردن مدام در حال تغییر هستند و سخت است که بتوان تمامی روش های نفوذ را بست. جدیدا یک سیستم ضد تقلب بازی PUBG در کره جنوبی توسعه داده شده است و روند عمل آن با بقیه سیستم ها متفاوت است و امیدی دوباره به همه بخشیده است.

اخیرا ویدیویی از پشت صحنه تولید بازی PUBG منتشر شده است و آنجا می شود تیم ضد تقلب بازی را دید که در حال کار روی خنثی کردن هک ها و تقلب های بازیکنان هستند. مدیر این بخش گفته است که واحد ضد تقلب PUBG به اعمال غیرقانونی که تاثیر منفی روی تجربه گیم پلی دارند پاسخ می دهد. او گفته است که آن‌ها همیشه به دنبال ارایه یک تجربه مثبت برای جامعه بازی هستند.

روند کاری برخورد با یک برنامه یا روش جدید هک PUBG به این شکل است که در مرحله اول، تیم توسعه هر آنچه باید در مورد نحوه کارکرد این ابزار بدانند را کسب می کنند. تیم آنالیز و برنامه نویس، ابزار هک را بررسی می کنند و سپس شروع به تولید یک منطق پاسخ می کنند. واحد ضد تقلب بازی همچنین از یادگیری ماشینی برای بهبود تلاش هایشان استفاده می کنند. هدف این است که یک سیستم جامع برای پاسخ به هر گونه هک و اعمال غیرقانونی در بازی طراحی شود.

PUBG Corporation همچنین در حال کار با شرکای بین المللی خود برای دستگیری هکرهاست. تا به حال حدود 15 نفر به جرم دست داشتن در برنامه های هک کردن PUBG دستگیرشده اند و این افراد نیز حدود 5.1 میلیون دلار جریمه شده اند. ابزارهای گزارش داخل بازی نیز بسیار مهم هستند و در صورتی که فردی هکر را دیدید، فورا او را گزارش کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.