DOOM-Eternal
یحیی رحیمی

بخش مولتی پلیر Doom Eternal به اندازه بخش داستانی آن رضایت بخش خواهد بود

یحیی رحیمی 24 تیر 1398 بدون دیدگاه
803 بازدید

نسخه 2016 بازی DOOM که یک ریبوت از سری قدیمی خود بود، بدون شک یکی از بهترین شوترهای دهه گذشته است. بخش تک نفره بازی نبردهای نفس گیری را به تصویر کشیده بود و داستان جالبی داشت اما حالت مولتی پلیر آن یک تجربه کلاسیک بود و قرار است که بهای بیشتری در Doom Eternal به آن داده شود.

بخشی از این شوتر که تقریبا تمام منتقدان نسبت به آن واکنش نشان دادند، همین حالت مولتی پلیر بود و حالا استودیو id Software قرار است این مشکل را در Doom Eternal حل کند. این استودیو گفته است که مودهای کلاسیک مولتی پلیر را کنار گذاشته است و به جای آن از Battle Mode پرده برداشته است. این بخش بازیکن را در مقابل دو بازیکن دیگر که نقش یک اهریمن را برعهده گرفته اند مواجه می کند و هر مسابقه نیز سه دور دارد.

کارگردان بازی به نام Hugo Martin در این مورد صحبت کرده است و گفته است که بخش مولتی پلیر به اندازه حالت داستانی جذاب است:

با Doom 2016 یاد گرفتیم که استودیو باید در زمینه طراحی بازی به پیش بتازد و از کسی تقلید نکند. در مورد بخش داستانی ما این روند را به خوبی اجرا کردیم اما در حالت مولتی پلیر ما راه کسی را ادامه دادیم. این بخش فوق العاده جذاب و سرگرم کننده بود اما اورجینال نبود. این بار خواستیم که بازی همان حس Doom را داشته باشد. ما حالا یک بازیکن در میدان داریم .و به بقیه اجازه داده ایم که نقش اهرینمان را بازی کنند. تجربه نو و جالبی است و ما در نسخه 2016 چنین اجازه ای به بازیکن ندادیم. برای بازیکنان Doom 2016، بخش مولتی پلیر حالت جانبی داشت و حالا Doom Eternal دقیقا چیزی است که همه می خواهند. ما دیدیم که بازیکنان بارها بخش داستانی بازی را تکرار می کردند و از آن لذت می بردند و برای همین Battle Mode را ایجاد کردیم و این بخش به بازیکنان اجازه می دهد تا در دنیایی پویاتر بازی کنند.

گفتنی است Doom Eternal در تاریخ 22 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.