Age-of-Wonders-3
یحیی رحیمی

بازی Age of Wonders 3 تا پانزدهم ژوئیه روی استیم رایگان شد

یحیی رحیمی 22 تیر 1398 بدون دیدگاه
605 بازدید

فروشگاه استیم چند سالی بود که رقیبی نداشت و تقریبا تنها فروشگاه بازی های PC در نظر گرفته می شد. این موضوع با ظهور Epic Games Store تغییر کرد و حالا رقابت سخت تر از همیشه شده است. از طرفی Epic Games هر هفته یک بازی رایگان را معرفی می کند و اگر دنبال یک بازی رایگان روی فروشگاه استیم می گردید، باید بگوییم که Age of Wonders 3 تا روز پانزدهم ژوئیه رایگان شده است و می توانید به صفحه آن مراجعه کنید و برای همیشه بازی را در اکانت خود داشته باشید.

نسخه جدید این بازی به نام Age of Wonders: Planetfall قرار است که به زودی عرضه شود و اگر می خواهید برای این بازی پولی کنار بگذارید، پیشنهاد می کنم که ابتدا Age of Wonders 3 که رایگان شده است را امتحان کنید و بالاخره سنگ مفت گنجشک مفت. همچنین با دریافت این بازی، 10 درصد تخفیف روی پیش خرید بازی Planetfall نیز دریافت خواهید کرد.

با دریافت بازی Age of Wonders 3 هم گیم پلی را امتحان خواهید کرد و هم اینکه یک بازی دیگر به لیست اکانت شما اضافه خواهد شد. این بازی در سبک استراتژیک قرار دارد و می توانید امپراتوری خود را بسازید و به عنوان رهبری مقتدر در سراسر سرزمین ها شناخته شوید. نیروهای شما تنها انسان نیستند و بازی به نوعی فانتزی است و می توان از میان غول ها و کوتوله ها و… ارتشی بزرگ جمع آوری کرد.

اگر به دنبال خرید این بازی بوده اید، حالا فرصت خوبی است که آن را به رایگان دریافت کنید. جالب است که DLC های این بازی نیز 50 درصد تخفیف خورده است و این بسته های الحاقی نیز مراحل جدید و سربازان جدیدی را ارایه می دهد. گفتنی است نسخه جدید بازی به نام Age of Wonders: Planetfall نیز در تاریخ 6 اوت برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. هر چه زودتر بازی را به حساب خود اضافه کنید که تا 2 روز دیگر برای این کار وقت دارید. برای اضافه کردن بازی از این لینک استفاده کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.