the division 2
یحیی رحیمی

قسمت اول رایگان بازی The Division 2 معرفی شد: مراحل جدید و تاریخ انتشار

یحیی رحیمی 20 تیر 1398 بدون دیدگاه
656 بازدید

یوبی‌سافت به تازگی از جزئیات جدید اولین قسمت از محتوای رایگان The Division 2 پرده برداشته است. اسم این قسمت اما The Division 2: Episode 1 – D.C Outskirts: Expedition نام دارد و قرار است از 23 ژوئیه در اختیار بازیکنانی که داری گیم پس سال اول بازی هستند قرار گیرد و بقیه نیز آن را از 30 ژوئیه به بعد دریافت خواهند کرد.

Episode 1 – D.C Outskirts: Expedition بخشی از محتوای رایگان بازی The Division 2 است که مناطق و لوکیشن های جدیدی را به بازی اضافه می کند و همچنین داستان را از جایی که Tidal Basin در مبارزه ای سخت شکست می خورد، ادامه می دهد. بازیکنان همچینن به محیط های اطراف واشینگتون دی سی برده خواهند شد و دو مرحله اصلی در انتظار آن‌هاست. در ادامه بیایید کمی به جزئیات وارد شویم و آگاهی بیشتری نسبت به محتوای قسمت اول پیدا کنیم.

The Division 2: Episode 1 – DC Outskirts: Expeditions دارای دو مرحله اصلی به نام های Camp White Oak و Manning National Zoo است. اولی یک حمله از قبل برنامه ریزی شده به کاخ ریاست جمهوری است و باید رئیس جمهور خائن را به سزای اعمالش رساند. دومین اما یک تعقیب و گریز جذاب در مورد رهبر Outcasts است و او بعد از شکست خوردن به باغ وحش پناه برده است و حالا باید به دنبال این فرد رفت و او را دستگیر کرد.

the division 2 episode 1

تجربه های جدیدی همچنین در بازی اضافه شده است و حالا باید به دنبال Kenly College بروید و او به همراه کلی ادوات نظامی گم شده است. ماجراجوی جالبی برای پیدا کردن او و این مواد اولیه در انتظار شماست. همچنین ماجراجویی ها دارای شاخه های مختلفی هستند و هر شاخه نیز دارای تم و تن خاص خود است و هفته ای یک بار منتشر خواهد شد. به پایان رساندن سه ساخه از این ماجراجویی ها، به شما اتاقی از جوایز را ارایه خواهد داد.

علاوه بر اینها تفنگ جدیدی به نام Diamondback Rifle اضافه شده است و یک سری ضد گلوله ها و سلاح های فرعی نیز در دسترس قرار گرفته اند. همچنین بهبودهایی در زمینه اجرای بازی و همچنین گیم پلی The Division 2 صورت گرفته است. از روز 30 ژوئیه قادر به دریافت این آپدیت خواهید بود و اگر سیزن پس سال اول را خریداری کرده اید، 23 ژوئیه زمان دریافت این قسمت برای شماست.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.