Red Dead Online
یحیی رحیمی

شایعه: تنظیمات گرافیکی نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

یحیی رحیمی 20 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,334 بازدید

هیچ شکی نیست که بالاخره همانند طلوع و غروب خورشید و افت و خیزهای زندگی، بالاخره نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 نیز عرضه خواهد شد. مدتی است که شایعات زیادی در این مورد منتشر می شود و برای نمونه بازیکنان مدتی قبل به یک سری کدهای بازی رسیده بودند و این کدها نیز اطلاع از نسخه PC بازی می دادند. به هر حال از کدهای موجود در برنامه اصلی بازی نیز جزئیات فنی زیادی به دست آمده است.

اعضای انجمن های GTA به کدهای برنامه نفوذ کرده اند و با جزئیات تعجب آوری بازگشته اند. در یکی از کدهای به دست آمده، ویژگی DirectX دیده می شود که روی 12_1 قفل شده است و ممکن است نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 از جدیدترین API مایکروسافت استفاده کند. همچنین جزئیاتی پیدا شده است که نشان می دهد بازی از تنظیمات Ultra نیز بهره می برد و نسخه PC بازی Grand Theft Auto V از وجود آن بی بهره بود.

این کدهای تنظیمات منتشر شده بسیار بلند بالا و جالب هستند و می توانید خودتان در این لینک نگاهی به آن‌ها بیندازید. می توان کدهای مختلف برای تنظیمات در حالت گرافیکی پایین و اولترا را مشاهده کرد و همچنین تنظیماتی مانند صدا و کنترل و سیستم بازی نیز در بین کدها دیده می شود که البته از روی آن‌ها چیزی دستگیر آدم نمی شود اما به نظر می رسد که نسخه بازی Red Dead Redemption 2 در دست ساخت است و قطعا شاهد عرضه آن خواهیم بود.

این موضوع را زیاد جدی نگیرید و ممکن است تنظیمات بازی با این تفاوت داشته باشند. صحبت های مختلفی در مورد نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارد و حتی بعضی می گویند که این بازی برای مدتی در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود و کمپانی Take-Two نیز اخیرا قراردادهای خوبی با این کمپانی بسته است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.