nvidia graphics
یحیی رحیمی

آپدیت جدید کارت گرافیک های Nvidia: پشتیبانی از قطعات جدید و بهبودهای جزئی

یحیی رحیمی 19 تیر 1398 بدون دیدگاه
597 بازدید

همان طور که شاید خبر داشته باشید، کارت گرافیک های GeForce RTX 2070 Super و RTX 2060 به بازارها عرضه شده اند و همین باعث شده است که Nvidia برای پشتیبانی از آن‌ها آپدیت جدیدی را منتشر کند. این آپدیت که GeForce 431.36 WHQL نام دارد، ورود این قطعات قدرتمند را به خانواده عظیم Nvidia تبریک می گوید.

آپدیت 431.36 همچنین قابلیت اصلاح و بهبود بازی ها به نام Game Ready را برای یک سری عنوان های جدید مانند The Division 2 و Metro Exodus اضافه کرده است. درایورهای Game Ready معمولا روی ارایه بهترین تجربه گرافیکی ممکن برای بازی های جدید تمرکز کرده اند و همچنین بهبودهایی را در زمینه بازی های قدیمی تر نیز ارایه می دهند. همچنین Nvidia تغییراتی را در زمینه سرعت پردازش ایجاد کرده است و این درایور جدید نسبت به نسخه های قبلی، 12 درصد سریعتر شده است.

در بازی Metro Exodus، عملکرد کارت گرافیک 31 درصد بهتر شده است و این رقم در مورد بازی The Division 2 نیز 11.3 درصد و در مورد Strange Brigade نیز 13.7 درصد است که در نوع خودش فوق العاده چشم گیر است. Nvidia همچنین پشتیبانی از مانیتورهای با فناوری G-Sync را گسترش داده است و در آپدیت جدید از مانیتورهای LG 34GL750 و HP 25mx و HP Omen X 25f پشتیبانی به عمل آمده است.

در آخر نیز یک سری باگ ها مانند افت فریم ریت با عرضه آپدیت مه ویندوز 10 و همچنین مشکلاتی که باعث عدم نصب درایور جدید روی پردازنده های Intel Sandy Bridge می شد حل شده است. در بازی Forza Horizon 4 هنگام ورود به تونل ها، بازی کرش می کرد و حال این مشکل برطرف شده است. می توانید آپدیت جدید کارت گرافیک های Nvidia را به صورت مستقیم از برنامه اصلی آن یا وب سایت خود Nvidia دریافت کنید. این آپدیت به زودی روی وب سایت نیز قرار خواهد گرفت.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.