یحیی رحیمی

تیزر جدید و عجیبی از بازی GhostWire: Tokyo منتشر شد

یحیی رحیمی 19 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,378 بازدید

یکی از بازی هایی که در E3 2019 معرفی شد و توجه بسیاری از حاضران و بازیکنان را جلب کرد، GhostWire: Tokyo بود. تریلر این بازی که در کنفرانس Bethesda نمایش داده شد، فوق العاده جذاب بود و البته دلیل آن نیز مشخص است و کارگردان این بازی ایکومی ناکامورا است و او کارگردان حازق و چیره دستی است. به هر حال او با تیزر جدیدی از بازی برگشته است و حالا موضوع جدیدی را در مورد بازی بیان کرده است.

ناکامورا در حساب توییتر خود تصویری عجیب به اشتراک گذاشته است و این یکی حدود یک دقیقه طول دارد و همانند تریلر E3 بازی، فوق العاده هنری و جالب است. این تیزر واقعیتی را در مورد GhostWire: Tokyo بیان می کند و اینکه بازی در آینده ای نزدیک روایت خواهد شد. پیامی که در توییت نیز نوشته شده است، حالت شعر مانند را دارد و مشخص نیست که این طبیعی است یا اینکه می خواهد پیامی برای طرفداران داشته باشد.

ghostwire tokyo

بازی GhostWire: Tokyo از جدیدترین ساخته های استودیوی Tango Gameworks است و همه این استودیو را با ساخت سری بازی The Evil Within می شناسند. این استودیو به ساخت بازی های وحشتناک معروف است و این بار نیز قرار است ترس زیادی را تجربه کنید. شهر توکیو به نوعی نابود شده است و نیرویی فرا انسانی در حال کنترل شهر است. گفتن همین ترسناک است و باید تمام خیابان های شهر را برای پیدا کردن شیطان جستجو کنیم.

تمام تلاش در این بازی، کشتن و فرار از یک سری روح های خبیث است و البته که باید از این شیاطین اسکلتی نیز دوری کرد که فکر نمی کنم کشتن آن‌ها اینقدر راحت باشد. کارگردان های ژاپنی همیشه ایده های جالب و عجیبی دارند و GhostWire: Tokyo نیز یکی از اینهاست و حتما این بازی را در نظر داشته باشید. مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه آن خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.