wasteland-3
یحیی رحیمی

اتمام داستان بازی Wasteland 3 بیش از 50 ساعت زمان خواهد برد

یحیی رحیمی 19 تیر 1398 بدون دیدگاه
521 بازدید

استودیو inXile در حال ساخت بازی جدید Wasteland 3 است و ممکن است این بازی نسبت به بقیه نقش آفرینی ها بودجه زیادی نداشته باشد اما نباید فکر کرد که بازی نیز کوچک است و قابل توجه نیست. المان انتخاب و اینکه بتوان تصمیم های مختلفی را گرفت، در این نوع بازی ها اهمیت زیادی دارند و حالا Wasteland 3 نیز با توجه به این المان ها، داستان طولانی دارد. اما چقدر گیم پلی را شاهد خواهیم بود؟

اخیرا کارگردان بازی در گفتگویی به سوالات مختلف پاسخ داده است. او گفته است که استودیو به دنبال ساخت بازی به همان طول Wasteland 2 است. این بازی 50 ساعت گیم پلی داشت و باتوجه به اینکه در این نسخه، تصمیم گیری ها برعهده بازیکن است، زمان اتمام بازی از این فراتر نیز خواهد رفت. او در این مورد گفت:

ما هدفمان 50 ساعت گیم پلی است و این همان اندازه Wasteland 2 است. این مسائل و نوع بازی ها واقعا سخت است که طول آن‌ها را محاسبه کرد. به خاطر اینکه داخل بازی می شود انتخاب های فوق العاده زیادی کرد و راه های زیادی را جلو رفت. همیشه یک راه کوتاه وجود دارد و یک راه نسبتا بلند. من در مورد میانه اینها صحبت می کنم و واقعا تجربه بازیکن در این حالت ممکن است کوتاه تر یا طولانی تر باشد. می دانم که ما همان اندازه Wasteland 2 را در نظر گرفته ایم اما ممکن است که از این حرف ها نیز طولانی تر شود.

Wasteland 3 در منطقه ای سرد و بعد از نابودی کامل در کلورادوی آمریکا روایت می شود و بازیکن کنترل آخرین عضو به جامانده از از تیم مامورهای ویژه را برعهده دارد. این بازی در سال 2016 معرفی شد و بودجه خود را نیز به وسیله کیک استارتر به دست آورده است. به هر حال این بازی قرار است سال آینده برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.