درآمدهای میلیارد دلاری ثروتمندان جهان از کجا آمده است ؟
بخش تبلیغات

درآمدهای میلیارد دلاری ثروتمندان جهان از کجا آمده است ؟

بخش تبلیغات 19 تیر 1398 بدون دیدگاه
860 بازدید

این روزها موفق شدن و به ثروت‌های میلیون دلاری رسیدن زیاد سخت نیست. در حقیقت اصلاً سخت نیست؛ زیرا با توجه به آمارهایی که از کشورهای پیشرفته جهان به‌دست‌آمده هرروز بیش از 1700 میلیونر جدید به باشگاه ثروتمندان اضافه می‌شود. علاوه بر این طبق گزارش کردیت سوئیس در سراسر دنیا بیش از 36 میلیون میلیونر وجود دارد که این افراد بالغ‌بر 46% درصد کل ثروت جهان را در اختیار دارند. برای من همیشه سؤال بوده است که این افراد که تقریباً 1 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و 46 درصد ثروت جهان را در اختیار دارند، چه کاری می‌کنند که 99 درصد باقی انجام نمی‌دهند؟

این سؤال برای من یک سؤال میلیون دلاری بود، زیرا من را به مسیری هدایت کرد که 36 میلیون میلیونر در سراسر کره‌ی زمین طی کرده بودند. افرادی مثل وارن بافت، استیو جابز، بیل گیتس، ری دالیو و… . در این مقاله تحقیقات گسترده‌ای اینجانب درباره میلیونرهای خود ساخته را در اختیار شما قرار می‌دهم و به شما نشان می‌دهم که چگونه می‌شود در کمتر از یک سال بیش از 100 میلیون دلار پول درآورد. با من همراه باشید.

نقطه اشتراک تمامی میلیونرها، نه بی‌خوابی است نه سخت‌کوشی، تنها فکر بزرگ

از روزی که تصمیم گرفتم یک میلیونر باشم، صبح و شب‌کارم بررسی زندگی میلیونرها و میلیاردهای بزرگ دنیا بود. ابتدا از صدر لیست ثروتمندان جهان شروع کردم و یک به یک زندگی‌نامه، شغل، نحوه زندگی، تحصیلات و… در زندگی‌شان را موردبررسی قرار دادم.

تحقیقاتم نتایج شگفت‌انگیزی را نشان می‌داد، برخی از مهم‌ترین نتایجی که از تحقیقات یافتم:

1- میلیونرهای بزرگ الزاماً تحصیلات زیادی نداشتند، مثلاً همه‌شان مهندس و دکتر نبودند همانند بیل گیتس، استیو جابز و مارک و زاکربرگ؛ اما تمامی آن‌ها دانش و مطالعه زیادی داشتند.

2- تمامی میلیونرها برای خود کار می‌کرد، نه برای دیگری. میلیونرهای بزرگ هرگز کارمند نبودند، شاید یک روزی کارمند بودند و در شرکتی کار می‌کردند، اما در آخر برای خود شرکتی زدند و شرکت خود را اداره کردند.

اما سومین و بزرگ‌ترین رازی که در زندگی میلیونرها رازی بود که زندگی‌ام را تغییر داد:

3- تمامی میلیونرها مستقیم یا غیرمستقیم به بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری و فارکس مربوط می‌شدند.

سومین راز برای من واقعاً شگفت‌انگیز بود، هنگامی‌که داشتم زندگی میلیاردرها را بررسی می‌کردم به این نتیجه رسیدم که تمامی ثروتی که میلیونرها به دست آوردند در بازارهای مالی و سهام بوده است. به‌عنوان مثال وارن بافت ثروتمندترین مرد جهان در سال 2008 و نفر سوم ثروتمندان جهان تمامی ثروت خود را از راه سرمایه‌گذاری در بازار سهام، بازار آتی و فارکس به دست آورده است و یکی از کارهای اصلی او آموزش فارکس و دیگر بازارهای مالی به جوانان هست. یا مثالی دیگر جسی لیورمور ثروتمندترین مرد جهان در سال 1929 هست که در آن سال بیش از 100 میلیون دلار از بازار سهام به دست آورد. حتی افرادی که ما آن‌ها را به‌عنوان قول‌های تکنولوژی می‌شناسیم نیز تمامی ثروت خود را از بازار سهام به دست آورده‌اند.

حتماً می‌پرسید چگونه؟ به‌عنوان مثل بیل گیتس، استیو جابز و یا مارک زاکر برگ که کارشناسان تکنولوژی هستند و بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا را مدیریت می‌کنند، این افراد چه ربطی به بازار سهام دارند؟ برای شما توضیح می‌دهم.

تمامی کارآفرینان ابتدا شرکتی را تأسیس می‌کنند و ایده خود را عملی می‌کنند؛ مثلاً تلفن همراه اپل را می‌سازند، ویندوز را طراحی می‌کنند، شبکه اجتماعی فیس‌بوک را خلق می‌کنند. اما از این راه میلیونر نمی‌شوند. این افراد هنگامی میلیونر می‌شوند که سهام شرکت خود را در بازار سهام عرضه می‌کنند و مردم می‌توانند این سهام را بخرند و در این زمان شرکت عمومی می‌شود، مردم می‌توانند سهام شرکت را خریدوفروش کنند و مدیران شرکت که بیشترین سهام را دارند بیشترین ثروت را به جیب می‌زنند. در سال 2017 جف بزوس مدیرعامل و تأسیس کننده شرکت آمازون با رشد 100 درصدی شرکتش در بازار سهام ثروتش چند برابر شد و به ثروتمندترین مرد دنیا تبدیل شد، بالاتر از بیل گیتس و وارن بافت.

بنابراین مفهوم میلیونر شدن به بازارهای مالی گره خورده است و میلیونرها به راحتی از این بازارهای درآمد میلیون دلار کسب می‌کنند.

اگر دوست دارید که شما هم میلیونر شوید، کسب درآمد از فارکس و دیگر بازارهای مالی کاری آسانی است. همین امروز شروع کنید، ابتدا باید در مورد بازارهای مالی آموزش ببینید و سپس اندکی از ثروت خود را در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید تا سریعاً میلیونر شوید. پس همین امروز شروع کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و پارسی گیم هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.