Batman-Arkham-Knight
یحیی رحیمی

انتشار Batman: Arkham Collection تایید شد؛ اما تنها برای اروپا

یحیی رحیمی 18 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,134 بازدید

Batman: Arkham از آن سری بازی هاست که بعید است به زودی ادامه آن ساخته شود. اما به این معنی نیست که Warner Bros. Interactive به طور کل آن را کنار بگذارد. به تازگی نسخه ای جدید از این بازی به نام Batman: Arkham Collection در آمازون انگلستان مشاهده شده است و حالا این افشاگری توسط مدیر بازاریابی بازی نیز تایید شده است.

این شایعه دیروز مطرح شد که Batman: Arkham Collection به زودی برای کنسول های Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد. این سه گانه مشهور قرار است که در یک بسته قرار گیرد و حالا مدیر بازاریابی استودیو Rocksteady نیز تایید کرده است که چنین بازی به زودی منتشر خواهد شد و تنها باید تا ماه سپتامبر صبر پیشه کرد. اما نکته ای که باید به آن دقت کرد این است که بازی تنها برای اروپا منتشر خواهد شد.

همان طور که در صفحه آمازون بازی می توانیم ببینیم، Batman: Arkham Collection دارای نسخه های ریمستر شده از هر دو Arkham Asylum و Arkham City است. نسخه Arkham Knight نیز به همراه پوسته Earth 2 Dark Knight برای اولین بار در این کلکسیون قرار خواهد گرفت و البته که تنها مخاطبین اروپایی قادر به دریافت آن خواهند بود و اگر یادتان باشد قبلا نیز به طور اختصاصی برای شمال آمریکا و کشورهای ایالات متحده و کانادا در دسترس بود.

البته Warner Bros همچنان به ساخت یک بازسازی یا نسخه ریمستر شده از Batman: Arkham Origins خودداری می کند و همان طور که می دانید سرورهای این بازی در سال 2016 خاموش شد و خود بازی نیز بیش از 6 سال است که وجود دارد. فعلا تمام صحبت ها در مورد وجود این نسخه در Batman: Arkham Collection رد شده است و امیدواریم که بالاخره شاهد عرضه این بازی جذاب برای نسل فعلی کنسول های بازی نیز باشیم. برای اطلاعات بیشتر باید چند وقتی صبر پیشه کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.