star-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

دلیل انتخاب شخصیت مرد در Star Wars Jedi: Fallen Order ایجاد تفاوت با فیلم بوده است

یحیی رحیمی 18 تیر 1398 بدون دیدگاه
507 بازدید

استودیو Respawn Entertainment تلاش بسیار زیادی برای بازی جدید خود به نام Star Wars Jedi: Fallen Order به خرج داده است و می خواهد تجربه ای فوق العاده از جنگ ستارگان را ارایه دهد و همچنین می خواهند که بازی شخصیت مستقل خود را نیز داشته باشد. به همین دلیل توسعه دهندگان تصمیم گرفته اند که همه بخش های بازی شبیه فیلم اصلی نباشد.

یکی از روش های انجام این کار، استفاده از شخصیت اصلی متفاوت است. در بازی شاهد یک Jedi جوان و تحت تمرین به نام Cal Kestis هستیم و حالا کارگردان بازی به نام Stig Asmussen در گفتگویی جدید با Game Informer، از اهمیت انتخاب شخصیت Cal صحبت کرده است. او یکی از دلایل انتخاب شخصیت مرد را ایجاد تفاوت با سه گانه فعلی جنگ ستارگان قلمداد کرده است و همان طور که می دانید، شخصیت Rey که یک زن شجاع است در فیلم اصلی بسیار برجسته و جلوی چشم است. او در این مورد گفته است که:

ما در مورد جنسیت های مختلف صحبت کردیم و آن موقع به این نتیجه رسیدیم که Rey یک شخصیت مربوط به فیلم جنگ ستارگان است و برای ما واضح شد که باید یک شخصیت اصلی با جنسیت مرد داشته باشیم.

همچنین در ادامه از او پرسیده شده است که چرا بازی دارای یک شخصیت اصلی قابل انتخاب مربوط به نژاد آدم فضایی ها نیست. او در جواب گفته است که این واقعا جذاب است که به عنوان یک آدم فضایی قرار گرفت ولی Respawn به دنبال شخصیتی بوده است که بازیکنان بتوانند با او خو بگیرند و او را درک کنند. او در این مورد گفت:

در آخر ما ایده نژاد آدم فضایی را کنار گذاشتیم و حس کردیم که این باعث دور شدن بسیاری از مردم خواهد شد. ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که یک انسان واقعی در بازی وجود داشته باشد و بازیکنان بتوانند با شخصیت او خو بگیرند.

قرار است که Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 19 نوامبر امسال برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.