Ghost-Recon-Breakpoint
یحیی رحیمی

آزادی عمل مهمترین اولویت برای تیم توسعه بازی Ghost Recon Breakpoint است

یحیی رحیمی 17 تیر 1398 3 دیدگاه
674 بازدید

به نظر بازی Ghost Recon Breakpoint عنوان بزرگی به چشم می آید و دنیای جهان باز بزرگی دارد و همچنین یوبی‌سافت نیز آپدیت های گوناگونی برای آن آماده کرده است. این بازی هر چند که گزینه های جدیدی را در خود جا داده است؛ اما هنوز هم به نسخه های قبلی خود پایبند است و آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

اخیرا کارگردان اصلی بازی به نام Eric Couzian در مورد دنیای جهان باز Ghost Recon Breakpoint و نحوه سازش آن با المان های مخفی کاری و مبارزه و بقا صحبت کرده است. او گفته است که تیم توسعه بازی تمامی این المان های به کار رفته را عمیق تر بازسازی کرده اند و همچنین به بازیکنان نیز آزادی عمل بیشتری برای گذراندن ماموریت ها داده شده است. او در این مورد گفت:

eric-couzianآزادی عمل کامل یکی از مهم ترین اولویت ها برای تیم ما بوده است. مهم نیست که می خواهید مخفی کاری کنید یا اینکه با تفنگ سر وقت دشمن بروید، همه چیز ممکن است. هیچ چیز در بازی به صورت متنی نوشته نشده است و می خواهیم سطحی از آزادی را در بازی قرار دهیم. می خواهیم شما جا پای سربازان نیروهای ویژه بگذارید.

 

ما ویژگی هایی برای بهبود انتخاب های تاکتیکی شما اضافه کردیم. ممکن است ویژگی هایی مانند پوشاندن خود با گل یا برف را تجربه کنید. اسم این بازی روح است و تماما در مورد مخفی کاری است و شما اولین کسی خواهید بود که حمله خواهید کرد. متعلق شدن به محیط پیرامون فوق العاده مهم است.

 

مکانیسم های بقا نیز به شما اجازه خواهد داد تا محیط اطراف را به خوبی آنالیز کنید. برای نمونه ما یک اندازه گیرنده نفس و قدرت دوام ایجاد کرده ایم و بر اساس زاویه ای که شما بالا می روید، ممکن است روی نفس شما تاثیر بگذارد. باید نقشه را به خوبی نگاه کنید و بگویید خب اینجا تپه ای وجود دارد و چطور باید بالای آن برویم. ممکن است شیب آن زیاد باشد و باید مراقب همه اتفاقات بعدی باشید.

Ghost Recon Breakpoint نسبت به نسخه های پیشین تفاوت های زیادی کرده است و باید دید که در عمل این المان ها چطور خواهند بود. این بازی در تاریخ 4 اکتبر 2019 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    ممنون از پاسخ. چه وضعیت دارکی داره می شه برا ما ایرانیا نسل جدید بازی ها کم کم همشون دارن می رن به سمت آنلاین .

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    این بازی مثل نسخه قبلی قابلیت آفلاین داره یا فقط آنلاین باید بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به علی

      نویسنده

      متاسفانه این نسخه رو فقط با اتصال دائم به اینترنت میشه بازی کرد. برای اطلاعات بیشتر می تونین لینک انجمن خود یوبی سافت رو ببینید:
      https://forums.ubi.com/showthread.php/2052081-Offline-play