the-avengers-project
یحیی رحیمی

مراحل فرعی بازی Marvel’s Avengers سود زیادی برای بازیکنان خواهند داشت

یحیی رحیمی 17 تیر 1398 بدون دیدگاه
550 بازدید

بازیکنان روی بازی Marvel’s Avengers حساس هستتند و نگرانی های زیادی در این مورد دارند. یکی از بخش هایی که همه از اول تا به حال روی آن بحث داشته اند، تجربه تک نفره بازی به جای ترکیب المان های آنلاین و ارایه یک مدل سرویس مانند است. Square Enix از سوی دیگر بحث روی این موضوع را بی فایده گذاشته است و گفته است که هسته اصلی بازی بخش داستانی و تک نفره آن است.

همچنین قرار است داستان آن فوق العاده پرمحتوا و گیرا باشد و همچنین بخش آنلاین نیز زیاد اهمیتی نخواهد داشت و می توان به راحتی از کنارش گذشت. امروز جزئیاتی از بخش داستانی یا کمپین Marvel’s Avengers منتشر شده است. معاون مدیر استودیوی Crystal Dynamics اخیرا مصاحبه ای در مورد مراحل فرعی بازی داشته است و اطلاعاتی را در این مورد منتشر کرده است. او گفته است که این مراحل سود زیادی برای بازیکنان خواهند داشت.

احتمالا منظور او امتیازهای بیشتر و همچنین آیتم های بیشتر است اما این بخش ها نیز واقعا موردنیاز و اصلی هستند و گفته شده است که می شود مراحل اصلی را طی کرد و بعدا به مراحل فرعی برگشت. او در این مورد گفت:

مراحلی وجود دارند که باید حتما آن‌ها را طی کنید و آن‌ها اساسی و پایه هستند. چطور بگویم؟ سود زیادی هنگام طی کردن این مراحل به شما خواهد رسید. شما می توانید به این مراحل نه بگوید و خب همان ماموریت های اصلی بازی را پیش ببرید. بگوید که خب وقتی داستان را تمام کنم، به این مناطق نیز برخواهم گشت. می توانید هر کدام از بخش هایی که می خواهید را دوباره بازی کنید.

به نظر می رسد که مراحل فرعی بازی تاثیری در داستان نداشته باشند و یک سری جایزه های بیشتر را به بازیکن ارایه کنند. به هرحال Marvel’s Avengers در تاریخ 15 مه 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.