cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

در Cyberpunk 2077 قادر به ورود به ساختمان های زیادی خواهید بود

یحیی رحیمی 17 تیر 1398 بدون دیدگاه
646 بازدید

Cyberpunk 2077 در نگاه اول یکی از بلندپروازانه ترین بازی هایی است که استودیو CD Projekt RED به خود دیده است. در میان تمام ویژگی های جذاب آن، حالت جهان باز بودنش واقعا بی نظیر و جذاب است. شهر بازی فوق العاده جالب طراحی شده است و قرار است پر از فعالیت های مختلف باشد. یکی از موضوعاتی که در مورد بازی های جهان باز مطرح است، جمعیت شهر است و حالا یک سری اطلاعات جدید این موضوع را مشخص کرده است.

از زمانی که بازی Cyberpunk 2077 در رویداد E3 سال گذشته معرفی شد، جمعیت و تنوع آدم ها در شهر بازی فوق العاده به چشم می آید و قرار است که این موضوع نقطه تمرکز اصلی بازی باشد. کارگردان بخش مراحل بازی به نام Mateusz Tomaszkiewicz اخیرا مصاحبه ای در این مورد داشته است و گفته است که ساختمان های داخل بازی قابل دسترسی خواهند بود و بازیکن می تواند به بسیاری از آن‌ها دسترسی داشته باشد و این فضای بیشتری را ایجاد می کند. او در این مورد گفته است:

خود شهر البته تنها زمین های اطرافش نیست، بلکه ساختمان ها را نیز شامل می شود. تعدادی از آن‌ها وجود دارند که می توانید به آن‌ها وارد شوید. همه آن‌ها جزو این ساختمان ها نیستند اما تعدادی از آن‌هایی که قابل دسترسی هستند، محتوای خود را نیز در خود پنهان کرده اند. آن‌ها دارای طبقات هستند و می توانید این طبقات را در روش های مختلف جستجو کنید. این فضای زیادی به شهر اضافه می کند.

او در مورد شخصی سازی سلاح ها نیز گفته است که می توانید روی هر سلاح، خفه کن وصل کنید یا اینکه دوربین روی آن بیندازید. همچنین از هر نوع سلاح، مدل های مختلفی در دسترس است. وسیله ای به نام سیم نانو وجود دارد که با استفاده از آن قادر به هک کردن دستگاه های مردم خواهید بود. Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.