star-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

شکل شمشیرهای لیزری Star Wars Jedi: Fallen Order به دلیل اعتراض‌ها تغییر یافت

یحیی رحیمی 16 تیر 1398 بدون دیدگاه
821 بازدید

استودیوی Respawn Entertainment برنامه جالبی در مراسم EA Play ماه گذشته داشت و شاهد نشان دادن ویدیویی فوق العاده از گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بودیم. این در حالی است که با پخش ویدیوی بازی، بسیاری باور داشتند که طراحی شمشیرهای لیزری موسوم به Lightsaber آنچنان که انتظار داشته اند نیست و این شمشیرها آنچنان که باید براق و درخشنده نیستند و حالا استودیوی بازی در جواب به اعتراض ها، شکل این لایت سیبرها را تغییر داده است.

طرفداران بازی می گفتند که به جای اینکه هسته اصلی شمشیر لیزری سفید باشد و نور آبی در اطراف آن، سلاح موجود در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تنها آبی بوده است و بر اساس نظر کارگردان بازی Stig Asumssen، این یک اشتباه بزرگ است. او در این مورد اظهار نظر کرده است و گفته است که:
ما در این مورد اشتباه کرده ایم و بعد از آن مشکل را برطرف کردیم. این نتیجه ی نقد و بازخود منصفانه بود. ما تغییراتی را در این مورد ایجاد کردیم و همچنین تیغه شمشیر را نیز کمی تغییر دادیم و حالا می توانید تغییر را به خوبی مشاهده کنید.

این موضوع اینقدر بزرگ بود که بسیاری از مردم متوجه آن شدند و ممکن است برای شما مهم نباشد اما برای طرفداران سری جنگ ستارگان واقعا مهم و تاثیر گذار است و چنین اشتباهی را نمی توانند قبول کنند. به هر حال Star Wars Jedi: Fallen Order یک نسخه داستانی است و همچنین قرار نیست ریز تراکنش ها را نیز در این بازی شاهد باشیم.

مدتی پیش جنجال دیگری نیز در مورد بازی صورت گرفته بود و عده ای خواهان قطع شدن دست و پا هنگام صدمه زدن با شمشیر لیزری بودند که این موضوع از طرف دیزنی متوقف شد و آن‌ها اجازه چنین خشونتی را در بازی ندادند. به هر حال Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.