Borderlands-3
یحیی رحیمی

اسکرین شات های جدید Borderlands 3 محیط بازی را بهتر نشان می دهند

یحیی رحیمی 16 تیر 1398 بدون دیدگاه
674 بازدید

مدتی پیش بود که سازندگان سری بازی Borderlands  گفته بودند که نیاز به فاصله گرفتن از این سری محبوب دارند و می خواهند برای مدتی به این بازی استراحت بدهند. این در حالی است که قرار است ماه سپتامبر با بازی Borderlands 3 مهمان کنسول ها و رایانه های بازیکنان باشند. به تازگی یک سری اسکرین شات های جدید از این بازی منتشر شده است که درک محیط بازی را برای شما آسان تر خواهد کرد.

Borderlands 3 ادامه حوادث نسخه دوم را روایت می کند و اتفاقات بعد از مرگ جک خوشتیپ و نابودی Huperion را خواهیم دید. بازی دارای دو شخصیت اصلی به نام های Troy و Tyreen است و بازهم به سیاره خوش نام پاندورا باز خواهیم گشت. قرار است شخصیت های مختلفی از نسخه های قبلی بازی حاضر باشند و می توان بازی را تنهای پیش برد یا اینکه در گروه هایی چهار نفره.

حالا  شرکت Take-Two و استودیوی Gearbox یک سری اسکرین شات های جدید را منتشر کرده اند که به ما اجازه خواهد داد تا نگاه نزدیک تری به شهر پاندورا داشته باشیم. تصاویر واقعا آشنا به نظر می رسند و همان سبک و حس و حال بازی های قبلی را دارند و می شود امضای بازی را همه جای تصاویر مشاهده کرد. شاید یکی از دلایل موفقیت بازی همین گرافیک عجیب و غریب آن باشد.

با نگاه به تصاویر می توانید بفهمید که چه مقدار تغییر در گرافیک بازی پدید آمده است و به نظر همه چیز پرجزئیات تر از قبل شده است و هیولاهای عجیب و غریب و ترسناکی نیز در کمین ما هستند. به هر حال بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر 2019 برای کنسول های PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. توسعه دهندگان گفته اند که بخش داستانی بازی 35 ساعت زمان برای تمام کردن لازم دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.