call of duty modern warfare
یحیی رحیمی

با مکانیسم جدید Call of Duty: Modern Warfare هنگام تعویض خشاب هدف‌گیری کنید

یحیی رحیمی 16 تیر 1398 بدون دیدگاه
736 بازدید

تعویض خشاب یکی از بخش های فوق العاده اعصاب خردکن شوترهای اول شخص است و باید همیشه نگاهتان به تعداد گلوله های باقی مانده در خشاب باشد و ممکن است به همین دلیل با خروج یک گلوله از خشاب، دوباره ریلود کنید و نگذارید که حتی یک گلوله نیز خالی باشد. اما بازهم با تمامی این کارها، گلوله دقیقا زمانی که وسط یک مبارزه قرار داریم تمام می شود و به همین دلیل یک دست بازی را می بازیم. این موضوع در Call of Duty: Modern Warfare تغییر یافته است.

اخیرا یک مکانیسم جدید در بازی Call of Duty: Modern Warfare معرفی شده است که به درد همه می خورد. از این به بعد با تعویض خشاب، نشانگر هدف روی صفحه باقی خواهد ماند و می توانید در هنگام تعویض خشاب نیز هدف گیری خود را داشته باشید و به محض پرشدن آن، دوباره آتش بی امان خود را روی دشمن باز کنید.

این خبر توسط انیماتور اصلی استودیو Infinity Ward به نام Mark Grigsby اعلام شده است. او گفته است که قبلا هنگام ریلود کردن، تفنگ غیرقابل استفاده می شد و باعث می شد که هدف گیری دوباره و شلیک بسیار طولانی و حوصله سر بر شد. این موضوع در بازی Call of Duty: Modern Warfare حل شده است و می توانید در مبارزه باقی بمانید و نگران کشته شدن نباشید.

همچنین انیمیشن های ریلود کردن نیز نسبت به زمانی که این کار را انجام می دهید تفاوت خواهند داشت. Mark در این مورد گفت:

قبلا نمی توانستیم به صورت فیزیکی تعویض دو خشاب را نشان دهیم اما این دفعه همه چیز فیزیکی است و یک خشاب اضافی همراه خواهید داشت و تعویض خشاب نیز یک حرکت قدرتی و خشن خواهد بود و همچنین بین تعویض یک خشاب خالی با خشابی که داخل آن گلوله باقی مانده است، تفاوت هایی وجود خواهد داشت. بعد از کشتن 5 نفر در یک اتاق و تعویض خشاب، ای حس به شما منتقل می شود که آره خودشه کارت تمومه!

با افزودن این قابلیت می توانید برای همیشه روی هدف خود تمرکز کنید و حتی خشاب نیز این روند را مختل نخواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.