دانلود بازی Zone of the Enders The 2nd Runner Mars برای PC
دانلود بازی Zone of the Enders The 2nd Runner Mars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zone of the Enders The 2nd Runner Mars برای PC

پارسی گیم 14 تیر 1398 2 دیدگاه
5,388 بازدید

دانلود بازی Zone of the Enders The 2nd Runner Mars برای کامپیوتر

کونامی زمانی در سر تیتر خبرهای روز قرار داشت و درهای موفقیت یک‌به‌یک روی این کمپانی باز می‌شد. چند سالی است که افول پیرامون این کمپانی را فراگرفته است و آن روزهای خوش به یک خاطره تبدیل‌شده‌اند. یکی از بازی‌های بزرگ این کمپانی اما Zone of the Enders نام داشت که یک شوتر سوم شخص هک‌اند اسلش بود و یک سری ربات‌های علمی تخیلی بزرگ را شاهد بودیم که مشغول جنگ در فضا بودند. Zone of the Enders: The 2nd Runner اما ادامه راه همان نسخه اولیه است و ما را به سال 2174 میلادی می‌برد و نیروهایی به نام بهرام حمله سنگینی داشته‌اند و شما باید درون ربات خود بپرید و به جنگ علیه این دشمنان کله‌شق بپردازید.

رهبر ارتش بهرام به نام Nohman از شما می‌خواهد که بار دیگر به او بپیوندید و اینجاست که نمی‌توانید درد قربانی شدن فرمانده خود توسط Nohman را فراموش کنید و به یاد می‌آورید که این ظالم به فرمانده شلیک کرده است و گذاشته است تا جان بدهد. اینجاست که تصمیم بزرگ گرفته می‌شود و جنگ عظیمی به راه می‌افتد. به‌یک‌باره خواهید فهمید که با بیرون آمدن از این ربات عظیم جثه، خواهید مرد و زندگی شما درگیر مسائل سختی می‌شود. نبرد پشت نبرد شروع می‌شود و باید به کمک ایستگاه‌های مختلفی که روی سیاره‌های مختلف قرار دارد، ضربه‌های سهمگینی به ارتش بهرام بزنید و او را نیست و نابود کنید و نشان دهید که درد احساسی است که برای همیشه جای خود را در تاروپود دل انسان به‌جا می‌گذارد.

تمام کاری که باید در بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner انجام دهید این است که کنترل این ربات را به دست بگیرید و پیشرفته‌تر از همیشه می‌توانید به چندین دشمن درعین‌حال حمله کنید و روزگارشان را تیره‌وتار کنید. از محیط اطراف در حین مبارزه استفاده کنید و هرکدام از اشیاء موجود را می‌توانید به سمت این کله خراب‌ها پرتاب کنید. دستگاهی که روی آن سوار هستید به‌مرور ممکن است خراب شود و برای تعمیر باید یک سری امتیازها جمع‌آوری کنید و با کشتن دشمنان مختلف نیز می‌توانید نیروی عظیمی برای افزایش سطح خود پیدا کنید. بازی دارای یک سری بخش‌های اضافی است که برای دوست داران انیمه و بازی‌های ژاپنی قطعاً سورپرایز کننده خواهد بود و پیدا کردن آن‌ها را به خودتان محول خواهیم کرد.

دنیا توسط یک نیروی شرور احاطه‌شده است و او نیز آرام در حال از بین بردن هسته این دنیاست، این کار شماست که تعادل قوا را برقرار کنید وزندگی را در این فضای ساکت و مرگ‌بار برقرار کنید. کونامی تلاش زیادی برای ساخت Zone of the Enders: The 2nd Runner به کار گرفته است و این بازی قطعاً ساعات مفرحی را برای شما خواهد ساخت. تجربه آن را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Zone of the Enders The 2nd Runner Mars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8.1 / 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i3-6100 3.70Ghz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: XInput Controller required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8.1 / 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5 7600K 3.8GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or higher
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: XInput Controller required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

JEHUTY lives. And there, ANUBIS thrives. ZONE OF THE ENDERS THE 2nd RUNNER returns with 4K and VR support on Steam. Relive the experience ZONE OF THE ENDERS THE 2nd RUNNER – M∀RS as a full-length remaster of the classic fast-paced 3D robot action game, recreated in VR, native 4K and in full surround sound. Enter JEHUTY’s cockpit and fly through Martian skies! The year is 2174 and the despotic BAHRAM military organisation is using new Orbital Frames robot technology to secure its grip on Mars and Earth. Seizing control of the JEHUTY Orbital Frame, the player is the last hope for the stricken planets. Strike deep at the heart of the BAHRAM army with unrivalled powers!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    fadore

    مهمان

    با سلام
    من نسخه Corepack رو دانلود و نصب کردم ولی ارور میده ظاهره یک فایل نصبی کمه
    the file libzstb.dll was not found
    این ارور رو میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به fadore

      پشتیبانی

      سلام
      نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی را نصب کنید