apex legends season 2
یحیی رحیمی

آپدیت فصل دوم Apex Legends منتشر شد: لیست تغییرات را از دست ندهید

یحیی رحیمی 12 تیر 1398 بدون دیدگاه
960 بازدید

بعد از یک صبر طولانی مدت و کمبود محتوای شدید، بالاخره فصل دوم بازی Apex Legends شروع شد و حالا آپدیت آن در دسترس تمامی پلتفرم ها قرار گرفته است. این فصل تغییرات زیادی را به خود دیده است و همان طور که می دانید از دایناسورها تا تغییرات بزرگ در نقشه و همچنین چالش های هفتگی و روزانه برایتان گفته ایم. استودیو Respawn Entertainment امیدوار است که این فصل بتواند همه چیز را تغییر دهد و ما نیز تمام تغییرات را برای شما ضمیمه کرده ایم.

Apex Legends اوایل سال میلادی با سر و صدای زیادی شروع به کار کرد و بعد از موفق نشد که این میزان بازیکن را نگه دارد و بعد از مدتی همه چیز به سکوت پیرامون بازی منجر شد. EA و Respawn امیدواراند که فصل جدید بتواند یک قدم به سمت جلو باشد و تغییرات خوبی برای رسیدن به این هدف نیز اعمال شده است. یک لجند جدید به نام Wattson اضافه شده است و همچنین تغییراتی در زمینه سلاح ها نیز پدید آمده است. اما به تغییرات بپردازیم:

Battle Pass

برای خرید بتل پس بازی باید به بخش Battle Pass در فروشگاه بروید و با پرداخت 950 سکه Apex آن را دریافت کنید. همچنین برای دریافت Battle Pass Bundle نیز نیاز به پرداخت 2800 سکه دارید و بعد از آن کار تمام است.

چالش ها:

چالش های هفتگی و روزانه برای دریافت XP بیشتر و افزایش سطح سریعتر در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.
آیتم های افسانه ای بیشتر:

پوسته و لباس های افسانه ای بیشتری را از طریق جوایز دریافت کنید و همچنین مواد Craft لازم برای ساخت یک آیتم افسانه ای دلخواه نیز بیشتر از پیش شده است.

apex legeds map

جوایز مجانی:

با شروع فصل دوم به هر کدام از بازیکنان 5 بسته Apex و همچنین یک لباس خاص لجند Wattson داده می شود.
تغییرات نقشه:

Kings Canyon تغییرات زیادی داشته است و بسیاری از بخش های آن توسط میهمانان جدید عوض شده است. تغییرات را با ورود به این بخش خواهید دید.

لجند جدید: Wattson

واتسون جدیدترین هیرو بازی است و می توانید او را با پرداخت 750 سکه خریداری کنید. او همراه یک وسیله برقی به زمین وارد می شود و می تواند فنس ها را با این وسیله برقی کند و حرکت دیگر بازیکنان را کند کند یا اینکه به آن‌ها صدمه جدی وارد کند. می توانید عملکرد او را در ویدیو قرار داده شده در متن ببینید.

از دیگر تغییرات می توان به اصلاحاتی در زمینه هیروهای جدید اشاره کرد و برای نمونه میزان صدمه وارده به هیروها بیشتر از قبل شده است و همچنین بخش رده بندی نیز راه افتاده است و بازیکنان را در لیگ های مختلف و گروه های گوناگون قرار می دهد و می توانید سطح خود را نسبت به نفر اول بازی بسنجید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.