super-mario-maker-2
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Super Mario Maker 2 در صدر

یحیی رحیمی 11 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,591 بازدید

این هفته پر از بازی های تازه منتشر شده و عنوان های بزرگ بود و واقعا هفته شلوغی را پشت سر گذاشتیم. به تازگی آمار فروش بازی های هفتگی بریتانیا توسط Gfk Chart-Track منتشر شده است و شاهد سه بازی جدید در بین ده بازی برتر هفته هستیم. این Super Mario Maker 2 است که صدر را در قبضه کرده است و تبدیل به پرفروش ترین بازی نینتندو در هفته اول انتشار نیز شده است.

با ورود Super Mario Maker 2 به جمع 10 بازی برتر هفته، بازی های قبلی نینتندو مانند Mario Kart 8 Deluxe نیز افزایش فروش پیدا کرده اند و خود را به رده بالاتر رسانده اند که در جدول زیر می توانید مشاهده کنید. بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled که یک بازسازی خوب از نسخه قدیمی خود است، هفته گذشته در جایگاه اول قرار داشت که با ورود Super Mario Maker 2 به جایگاه دوم رانده شده است.

فروش این بازی نیز نسبت به هفته گذشته تنها 48 درصد افت داشته است که از نظر تحلیل گران، یک روند مناسب برای این بازی است. در جایگاه سوم نیز اسم F1 2019 دیده می شود که تقریبا فروشی مشابه نسخه قبلی را شاهد بوده است و رده بعدی نیز در اختیار Judgment قرار دارد که حاشیه های زیادی را شاهد بوده است و همین نیز می تواند دلیل عملکرد خوب این بازی در غرب بوده باشد.

از دیگر بازی های تازه منتشر یافته نیز می توان به Bloodstained: Ritual of the Night اشاره کرد که هفته گذشته جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داده بود و این هفته به دلیل رشد فروش بازی های نینتندو به جایگاه نهم نقل مکان کرده است. دیگر بازی جدید این هفته نیز The Sinking City بود که موفق به قرار گرفتن بین 10 بازی نشد و جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داده است. نظر شما چیست؟

  1. Super Mario Maker 2
  2. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  3. F1 2019
  4. Judgment
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Red Dead Redemption 2
  7. Grand Theft Auto 5
  8. Assassin’s Creed Odyssey
  9. Bloodstained: Ritual of the Night
  10. Super Smash Bros. Ultimate

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.