Alan-Wake
یحیی رحیمی

Remedy Entertainment حق نشر بازی Alan Wake را خریداری کرد؛ انتشار برای دیگر پلتفرم‌ها

یحیی رحیمی 11 تیر 1398 بدون دیدگاه
532 بازدید

استودیو Remedy Entertainment که تا به حال بازی های مهمی مانند Max Payne، Alan Wake، Quantum Break وControl را ساخته است، به تازگی اعلام کرده است که حق نشر سری بازی Alan Wake را از مایکروسافت خریداری کرده است.

Remedy برای خرید این حق، 2.5 میلیون یورو از سهمی که برای تولید بازی های جدید کنار گذاشته بود پرداخت کرده است. این می تواند به این معنی باشد که Alan Wake 2 در دست ساخت است و یا حتی نسخه اولیه بازی نیز برای دیگر پلتفرم ها پورت شود. هیجان انگیز است که حتی به یک نسخه جدید از این سری بازی فکر کنیم. طرفداران بازی مدتهاست که به دنبال دیدن یک بازی روان شناختی دیگر از این استودیو هستند و با این کار، احتمال وجود چنین چیزی بالا رفته است.

Remedy در این مورد گفته است که سود دریافت شده تا وسط سال 2019 که از فروش بازی های قدیمی به دست آمده است را برای بازپس گیری حق نشر Alan Wake به مایکروسافت پرداخته است. این مبلغ همان طور که گفتیم، 2.5 میلیون یورو بوده است. همچنین گفته می شود که نسخه جدید سری Alan Wake مدت هاست که توسعه بوده است اما برنامه ها طوری پیش رفته است که استودیو مجبور به لغو آن شده است.

یکی از مقام های استودیو در مورد احتمال انتشار این بازی برای دیگر پلتفرم ها مانند PS4 و Xbox One گفته است که:

چیزی که ما می خواهیم روشن کنیم این است که Remedy حالا حق نشر بازی را به دست گرفته است. می توانیم که Alan Wake را برای پلتفرم های دیگر منتشر کنیم. ممکن است بعضی این را یک جواب قانع کننده ندانند، مشخص است که Remedy از محبوبیت این بازی با خبر است و می تواند بازی را برای دیگر پلتفرم ها نیز منتشر کند. ما فعلا چیزی برای اعلام کردن نداریم، فعلا تمرکز ما روی انتشار بازی Control در تاریخ 27 اوت است.

استودیو Remedy Entertainment مشغول انتشار بازی Control است و قرار است به زودی شاهد عرضه آن باشیم. ممکن است بعد از این بازی دوباره سری به Alan Wake بزند و ما را سورپرایز کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.