watch-dogs-legion
یحیی رحیمی

کارگردان Watch Dogs Legion از نحوه تبدیل تمامی کاراکترها به یک شخصیت قابل بازی می‌گوید

یحیی رحیمی 9 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,234 بازدید

Watch Dogs Legion بر اساس این تفکر ساخته شده است که بازیکن بتواند به جای هر فردی که دوست دارد بازی کند. این در نوع خودش قول برزرگی است و گفته شده است که کشاندن مردم به سمت خود و به کار گرفتن آن‌ها نیز بی نهایت است. اما چگونه متخصصان یوبی‌سافت قادر به انجام چنین کاری شده اند؟ خب کارگردان این بازی به نام Clint Hocking فناوری پشت آن را برای ما توضیح داده است.

او اخیرا در مصاحبه با Gameasurta گفته است که تیم توسعه بازی سیستمی را خلق کرده است که از آن به Census یاد می شود. این سیستم تعداد زیادی NPC تولید می کند و هنگامی که توسط یک فرد انتخاب شوند، بازی به صورت خودکار یک پروفایل برای او ایجاد می کند و یک داستان نیز برایش می سازد. او در این مورد گفت:

مهم ترین موضوع در مورد سیستم Census این است که اجازه می دهد شخصیت هایی مانند دیگر بازی ها تولید شوند اما هنگامی که مشخصات آن شخصیت ها را می خواهید، دیتابیس قادر است که جای خالی را پر کند و آن‌ها را در دنیای بازی دنبال کند. اگر شما یک خدمتکار را می بینید که در حال شکل دادن به درختان در پارک است، وقتی که به او و پروفایلش نگاه می کنید، او قرار است که یک انیمیشن خاص بر اساس خودش دریافت کند و همچنین یک شغل داشته باشد و در زمان مشخصی نیز هر روز به این کار مشغول باشد.

به دلیل اینکه او باغبان است، تنها مقدار پول مشخصی دریافت می کند و می تواند در محله های مشخصی نیز زندگی کند. آنگاه او همسایه ها و دوستان مشخصی خواهد داشت و همچنین روابط خاصی. چون کار او در بیرون منزل است، ممکن است که قدرت بدنی بیشتری نیز داشته باشد. این موضوع برای هر کدام از NPC ها متفاوت خواهد بود. هنگامی که شما او را به گروه خود اضافه می کنید، شخصیت خاص خود را پیدا می کنند و همچنین صدای خود را دارند و البته که سبک مبارزه مخصوص.

Watch Dogs Legion قطعا یکی از بلند پروازانه ترین بازی هایی است که یوبی‌سافت تا به حال ساخته است و امیدواریم این بازی در واقعیت نیز همین شکلی باشد و مانند بعضی بازی های دیگر این کمپانی فرانسوی تنها یک بلندپروازی نباشد. قرار است که 6 مه 2020 شاهد عرضه آن باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.